CRM-система на Python

Розробка CRM-систем на Python

CRM-система – це інструмент, призначений для покращення взаємин компанії зі своїми клієнтами. Вона не просто зберігає дані, а допомагає менеджерам закривати угоди: інформує про необхідність здійснити важливий дзвінок, збирає кореспонденцію, документи, історію листування та виконує інші важливі функції.

Згідно з останніми американськими дослідженнями, у 2021 році кожен долар, інвестований компаніями у розробку CRM, згодом приніс прибуток $30,48, що вкотре демонструє рентабельність таких вкладень.

Розробка CRM-систем на Python

Які завдання вирішує CRM

Сучасна CRM-система – це багатофункціональний інструмент, призначений для вирішення безлічі завдань. Ось основні їх.

Поліпшення відносин із клієнтами

CRM зберігає не тільки особисті дані, такі як ім’я, вік, стать, контактний телефон та пошта, але й поведінкові, наприклад, коли людина відкриває електронний лист, заходить на сайт або підписується на розсилку. У сукупності ця інформація допомагає бізнесу краще розуміти своїх клієнтів та вибудовувати з ними міцніші стосунки.

Зручне керування даними

CRM являє собою єдиний data-центр, доступний одночасно всім співробітникам компанії, відповідно до їхніх ролей та посад, що робить взаємодію з даними більш зручним і швидким.

Підвищення продуктивності

Система управління взаємовідносинами автоматизує безліч ручних процесів, наприклад, планування зустрічей або введення даних з форм. Завдяки цьому продуктивність роботи працівників суттєво підвищується.

Підвищення задоволеності клієнтів

Оскільки історію взаємодії з контактом може відстежити кожен співробітник компанії, клієнт не матиме дискомфорту у разі зміни менеджера. Історія діалогів, документи, індивідуальні потреби людини — це вже є в системі.

Скорочення витрат

Завдяки автоматизації багатьох процесів, CRM заощаджує час співробітників, а отже, зменшує витрати бізнесу на оплату їх праці.

Зручна взаємодія працівників

CRM система може використовуватися як спілкування з клієнтами, але й організації внутрішніх процесів у компанії. Наприклад, за допомогою такої системи можна побудувати співпрацю маркетингового відділу з відділом продажів, для досягнення найкращих результатів.

Розробка CRM-систем на Python

Як почати використовувати CRM

Сьогодні існує два варіанти впровадження CRM – це може бути “коробковий” продукт, що надається за моделлю SaaS, або власна система управління взаємовідносинами. Оскільки кожен бізнес є індивідуальним, готові CRM не завжди можуть повністю задовольнити його потреби.

Тому таке рішення стане гарним вибором, якщо потрібний швидкий та недорогий запуск. В інших випадках буде краще розробка власної CRM, спеціалізованої на роботі з конкретними завданнями.

Розробка CRM-систем на Python

5 причин використовувати Python для розробки CRM

CRM може бути написана багатьма мовами програмування, і вибір конкретного з них залежить від цілей та завдань бізнесу. Але в більшості випадків оптимальним вибором залишається Python. Це високорівнева мова загального призначення, яка використовується в різних сферах: від розробки мобільних додатків до створення штучного інтелекту.

Ось 5 основних причин вибрати Python для своєї CRM:

  • Популярність. Python використовують у своїх програмних продуктах найбільші корпорації світу, такі як Google, Meta (Facebook), Amazon, Uber, NASA, Netflix та інші.
  • Безпека. Python – це оптимальний вибір з точки зору безпеки, що особливо важливо, коли йдеться про роботу з персональними даними клієнтів та співробітників.
  • Продуктивність. Python відрізняється простим синтаксисом і дає можливість розробникам повторно використовувати шаблони та модулі, що суттєво прискорює процес розробки та випуск подальших оновлень для CRM.
  • Висока переносимість. Код, написаний мовою Python, підтримується більшістю операційних систем, включаючи Windows, Linux, UNIX і macOS. При цьому в різних середовищах він може працювати без змін. Відтак бізнес фактично отримує кроссплатформенний продукт, який можна використовувати на різних ОС та їх версіях.
  • Величезна кількість готових бібліотек. Python може похвалитися розвиненим ком’юніті, і підтримує безліч сторонніх бібліотек, які програмісти можуть використовувати під час створення CRM. Оскільки у розробників зникає необхідність щоразу «винаходити велосипед», швидкість продакшну збільшується, а вартість відповідно зменшується.

Етапи розробки CRM на Python

Створення CRM-системи це складний процес, що складається з кількох етапів:

  • Визначення цілей — збирання інформації про бізнес та формування чітких цілей, яких компанія зможе досягти за допомогою CRM.
  • Вивчення бізнес-процесів — розробники аналізують, як влаштована робота компанії та складають план її оптимізації та автоматизації. На цьому етапі формується ТЗ для технічних фахівців.
  • Продакшн — стадія технічної розробки проекту, коли дизайнери, програмісти та верстальники на підставі технічного завдання та рекомендацій клієнта втілюють програмний продукт у життя.
  • Тестування — після розробки відділу контролю якості перевіряє, щоб усі функції CRM працювали так, як це було задумано на етапі планування.
  • Інтеграція — у готову CRM імпортується поточна база клієнтів, а також виконується синхронізація із сайтом, додатками та сторонніми сервісами, які компанія використовує у роботі.
  • Навчання – співробітники компанії навчаються працювати з новим програмним забезпеченням.
    Технічна підтримка – профільні співробітники допомагають вирішити всі питання, пов’язані з обслуговуванням ПЗ та випуском оновлень.

CRM в AVADA-MEDIA

AVADA-MEDIA понад 10 років працює на ринку інноваційних технологій. Ми використовуємо сучасний стек технологій, у тому числі мова програмування Python для розробки високотехнологічних програмних продуктів.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32