Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Як запустити успішний інтернет-магазин

Електронна комерція швидко розвивається. За останніми оцінками, кількість людей, які здійснюють онлайн-покупки цього року досягла 2,64 мільярда, і ця цифра зростатиме далі. Запуск інтернет-магазину дає бізнесу не тільки доступ до цієї величезної аудиторії, а й безліч інших переваг:

  • Можливість автоматизації – вам не потрібно утримувати штат продавців, стежити за їхніми робочими графіками, контролювати мерчендайзинг та інші питання. До 90% рутинної роботи можна автоматизувати за допомогою програмного забезпечення.
  • Необмежене розширення асортименту — якщо в офлайні кількість товарів обмежена площею торгової точки, то онлайн-магазин можна вводити нові позиції практично безлімітно.
  • Збільшення продажів — розширення асортименту, наявність реальних відгуків, гнучкої програми лояльності та цілодобова доступність допомагають кратно підвищити продажі, а отже й прибуток.
  • Точна аналітика та статистика – в онлайні ви можете контролювати результативність компанії в режимі реального часу, приймати більш швидкі та вірні бізнес-рішення.

Бажаєте розібратися, як запустити успішний інтернет-магазин? У цій статті ми виходячи з власного досвіду розповімо з чого почати, як правильно розставити пріоритети і як уникнути поширених помилок, а як основну технологію для розробки розглянемо популярний PHP-фреймворк Laravel.

Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Я - стартапер. З чого почати?

Якщо ви починаєте бізнес з нуля, насамперед потрібно визначитися з бізнес-моделлю, в якій ви працюватимете. У eCommerce є кілька поширених форм організації рітейлу:

  • Дропшипінг. Ви шукаєте покупців та перенаправляєте готові ліди постачальникам чи виробникам продукції. Вони, у свою чергу, надсилають вашому клієнту товар, а ви отримуєте дохід від кожного продажу. Тобто, у такому разі ви виступаєте у ролі посередника. Для реалізації такої моделі вам потрібен лише сайт та гарна маркетингова стратегія.
  • Класичний онлайн-магазин. Ви купуєте продукцію у постачальників, зберігаєте на власних складах та продаєте в онлайні.

Для ефективної роботи, крім основного сайту, вам швидше за все знадобляться інструменти для відстеження залишків та система управління взаємини з клієнтами (CRM).

  • Власне виробництво. Це варіант для тих, хто хоче взяти на себе всі процеси: виробництво, зберігання, маркетинг, продаж та інше. Запуск такого бізнесу вимагатиме великих інвестицій, а з точки зору розробки вам знадобиться не лише інтернет-магазин, а й серйозна IT-інфраструктура, здатна автоматизувати всі ці завдання.

Ключовий функціонал: які модулі потрібно розробити

Незалежно від обраної бізнес-моделі, в основі будь-якого eCommerce проєкту лежить взаємодія компанії з покупцями. Ми вибрали список ключових функцій, які допоможуть побудувати ефективну роботу:

  • Реєстрація. Успіх інтернет-магазину розпочинається з особистого кабінету. Він дозволяє компанії налагодити індивідуальну взаємодію з кожним клієнтом, організовувати грамотні програми лояльності та полегшує комунікацію. Покупець, у свою чергу, отримує доступ до історії покупок, віш-листів та різних персональних пропозицій.
  • Каталог товарів. Вашому сайту знадобиться рядок пошуку, а також продумана система фільтрів, що дозволяє сортувати товари за категорією, кольором, ціною та іншими параметрами. Також буде корисно реалізувати можливість прикріплювати до карток різні теги та релевантні іконки.
  • Сторінка товару. Картка товару в більшості інтернет-магазинів має схожу структуру: назву, фотографії, ціна, опис, відгуки та умови доставки. Важливо, щоб незважаючи на велику кількість контенту, ця сторінка залишалася простою та зручною, а також мотивувала користувача здійснити покупку. Це завдання вирішують UX/UI дизайнери.
  • Вибрані товари. Не всі купують у моменті. Дуже часто користувачі зберігають позиції, що сподобалися, в «вибране», щоб повернутися до них пізніше або почекати, поки ціна на товар зі списку не впаде. Таким чином, ця функція допомагає підвищити продаж.
  • Функція оплати. Користувачі мають мати можливість онлайн-оплати товарів. Для цього до сайту підключаються платіжні шлюзи банків та популярних платіжних систем. Якщо ж клієнт не завершить угоду, пізніше йому можна нагадати про «забутий» товар за допомогою push-сповіщення.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Визначаємось зі стеком: чому саме Laravel?

Laravel – фреймворк PHP з відкритим вихідним кодом. Ви можете використовувати всі можливості повністю безкоштовно, не порушуючи при цьому авторських прав. Але це не головне. Ключова перевага фреймворку при створенні інтернет-магазинів – це висока продуктивність та здатність витримувати величезні навантаження.

При грамотному підході код Laravel здатний обробляти тисячі запитів на сервер в секунду (RPS) без помилок і втрати даних, що це дуже важливо, адже eCommerce проєкти генерують великий трафік. Крім того, до основних переваг фреймворку також можна віднести:

  • Висока безпека. Фреймворк забезпечує надійний захист даних від SQL-ін’єкцій та крос-сайтового скриптингу за допомогою ORM та шляхом екранування заборонених html-тегів.
  • Гарна швидкість розробки. Laravel надає безліч готових бібліотек та функцій, які можна включити до проєкту, а також дає можливість повторно використовувати один і той самий блок коду. Як результат – програмістам потрібно виконувати менше рутинних завдань, а швидкість випуску проєкту у реліз скорочується.
  • Універсальність. Використовуючи Laravel, ви не обмежені у функціональності та можливостях – проєкт дозволяє створювати індивідуальні рішення для будь-якого бізнесу, у тому числі у сфері електронної комерції.
  • Швидкодія. Завдяки можливості керування кешуванням, Laravel забезпечує мінімальну швидкість завантаження сторінок. До речі, цей параметр серйозно впливає на ранжування сайту в пошукових системах, а значить вам буде легше вивести інтернет-магазин у топ видачі.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Як відбувається розробка інтернет-магазину на Laravel

Кожна команда вибудовує процеси по-своєму, тому ми розповімо, як розробка інтернет-магазину проходить у нашій компанії:

  • Збір інформації та аналіз. Вивчаємо запит клієнта, аналізуємо бізнес-завдання, ситуацію на ринку та координуємо очікування.
  • Проєктування. Створюємо прототип інтернет-магазину, який включає майндмепи та варфрейми інтерфейсу, опис функціоналу та блок-схеми модулів. Це дозволяє продумати фічі проєкту ще до початку розробки та провести максимально точну оцінку вартості та термінів реалізації.
  • Розробка дизайну. Створюємо інтерактивний дизайн-макет проєкту з урахуванням актуальних UI-трендів та особливостей цільової аудиторії.
  • Технічна розробка. Приступаємо до кодингу та виконуємо реалізацію серверної та клієнтської частин інтернет-магазину за допомогою підібраного раніше технологічного стека.
  • Тестування. Важливий етап, метою якого є виявлення та виправлення багів, помилок та невідповідностей у роботі проєкту.
  • Підтримка та розвиток. Допомагаємо з технічним обслуговуванням онлайн-магазину навіть після релізу — доопрацьовуємо новий функціонал, оптимізуємо та покращуємо User Flow, виправляємо можливі проблеми, які раніше не були виявлені.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Скільки часу та грошей потрібно для запуску інтернет-магазину Laravel?

Віддаючи розробку інтернет-магазину на аутсорс, ви платите за результат, тому витрачений час і фінальна вартість — це взаємопов’язані речі. Тут все залежить від складності функціоналу та кількості інноваційних фіч, які ви плануєте впровадити.

Максимально точну вартість та час реалізації проєкту ми, в AVADA MEDIA, обговорюємо з кожним клієнтом індивідуально, на етапі проєктування.

Інтернет-магазин – це складний проєкт з безліччю функцій, запуск якого вимагає часу та серйозних інвестицій. Тому перш за все ми рекомендуємо створити MVP – мінімально життєздатний продукт.

Він допоможе протестувати вашу бізнес-ідею, перевірити відгук цільової аудиторії та оцінити всі можливі ризики. І коли ви будете на 100% упевнені в успіху ідеї, MVP можна розвинути до повноцінного онлайн-магазину.

Що стосується нашої команди, то ми в AVADA MEDIA допоможемо вам уникнути багатьох проблем і помилок при розробці інтернет-магазину. Виходячи з власного досвіду ми завжди даємо клієнту рекомендації щодо технічної частини, наприклад, які фічі варто впровадити, а від яких краще відмовитися. У результаті це дозволить вам заощадити ресурси та швидко вивести на ринок успішний продукт.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32