Облікова програма для управління покупками – комплексне рішення для виставлення рахунків та обліку руху товарів та коштів. Ви зможете без проблем та надмірної витрати часу створювати пропозиції, виставляти рахунки та отримувати платежі онлайн. Крім того, програма дозволяє записувати всі витрати та покупки, а також автоматично генерує всі звіти, необхідні для дотримання податкового законодавства.
Облікова програма для управління покупками допоможе взяти під контроль відносини з різними постачальниками та забезпечити своєчасну доставку товарів вашим клієнтам. Особливо корисним це рішення буде для підприємців, які працюють за системою дропшипінгу. Дропшиппери зазвичай працюють над кількома замовленнями одночасно. Облікова програма управління покупками забезпечує повну фінансову ясність.
Деякі підприємці по-старому користуються електронними таблицями або вдаються до послуг бухгалтера, щоб вести облік усіх операцій. Це вимагає додатковий час для пошуку потрібної інформації або її отримання від найнятого персоналу. Це затратно та неефективно. Якщо ви ще не перейшли на автоматичну систему обліку, ми готові допомогти вам.
Облікова програма для управління покупками покликана спростити, оптимізувати та автоматизувати роботу вашого офісу з аналізу та оцінки рентабельності, виставлення рахунків, прийому платежів, звірки та обліку взаєморозрахунків з постачальниками. У підприємців, які використовують наше програмне забезпечення, з’являється більше часу, щоб зосередитися на найважливіших аспектах свого бізнесу: пошуку нових постачальників, пошуку нових товарів, просуванні свого бренду. Наше ПЗ візьме він всю трудомістку роботу зі збору платежів, відправці нагадування клієнтам про оплату, створення податкових звітів тощо.
Багато підприємців використовують та рекомендують розроблену нами облікову програму для управління покупками з однієї простої причини: вона ефективно працює. Наше ПЗ економить ваш час та ресурси, дозволяє отримати повну фінансову ясність та оцінку вашого бізнесу. Ось кілька причин замовити у нас цей інструмент:
Всі робочі процеси та підказки персоналізовані для вашої бізнес-вертикалі. Щоб керувати всіма процесами, вам не обов’язково вдаватися до послуг найманого персоналу.
Автоматичні функції та автозаповнювачі форм допоможуть вам створити рахунок або кошторис по одному кліку. Доступні стандартні галузеві шаблони для дропшиперів.
Ви можете зв’язати рахунок-фактуру та витрати/покупки, пов’язані з рахунком-фактурою, таким чином, що ви завжди можете побачити точну цифру прибутку або збитку для кожного замовлення.
Програму можна налаштувати таким чином, що витрати, пов’язані з вашим бізнесом (орендна плата, комунальні платежі, податки тощо) можуть бути безпосередньо віднесені до рахунку, і ви можете відстежувати маржу на рівні кожного рахунку.
Створюйте податкові та будь-які інші види звітів у режимі реального часу. З цим функціоналом ви завжди будете на 100% готові до будь-якого аудиту.
Ви можете мати налаштування багато користувачів для програмного забезпечення. Це дозволяє вам краще контролювати базу даних. Ви можете керувати рівнем доступу ваших співробітників до даних, і, залежно від цього, обмежувати доступ до певних модулів.
Ми в AVADA-MEDIA пропонуємо найсучасніші та найкращі рішення для наших користувачів. Ви можете інтегрувати будь-який сервіс обробки платежів і отримувати платежі онлайн.
IT-компанія AVADA-MEDIA є лідером ринку у наданні простих та ефективних рішень у сфері автоматизації бізнесу. Ми пропонуємо:
Індивідуальний підхід дозволяє розробити справді унікальний продукт. Ви отримаєте інструмент, здатний автоматизувати багато завдань.
Облікова програма для управління покупками – чудовий варіант підвищити ефективність вашого бізнесу з мінімальними витратами. Фреймворки Laravel, Yii 2.0 та Symfony дозволяють реалізувати будь-яку ідею у сфері автоматизації бізнесу.
Як професійна компанія з розробки програмного забезпечення, ми знаємо, що наші клієнти цінують ПЗ за надійність, стабільність, бездоганну безпеку та гнучкість із широким набором функцій. Ми освоїли стек технологій, який допомагає нам надавати найкращі рішення. Ми адаптуємо наші послуги відповідно до вимог наших клієнтів та можемо розробити продукт будь-якої складності.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32