Управлінський облік медичної клініки дуже складний. Для того, щоб вести діяльність відповідно до галузевих вимог, необхідно вести точні записи. В цьому вам допоможе наше програмне забезпечення. Ми готові розробити облікову програму для приватної клініки, яка допоможе вести діяльність відповідно до галузевих норм та вимог регулюючих органів, а також підтримувати необхідну рентабельність.
Наше ПЗ дозволяє керувати складними фінансовими процесами за допомогою надійної звітності, автоматизації робочих процесів та віддаленого доступу. Упевнені, що фінансові менеджери оцінять можливості облікової програми, що надає повну фінансову звітність у режимі реального часу, оптимізацію процесів та гнучку інтеграцію з іншими системами, пов’язаними з охороною здоров’я.
Облікова програма для приватної клініки може усунути більшість ручних паперових процесів, у тому числі готувати, спрямовувати, затверджувати, публікувати документи та відслідковувати їх статус одним натисканням кнопки. Робочі процеси з кредиторською та дебіторською заборгованістю стануть значно простішими, у тому числі процеси на основі ролей та безпеки. Завдяки цьому керівник отримує інструмент забезпечення внутрішнього контролю. Більш того, система обліку буде готова до зовнішнього аудиту будь-якої миті.
Оскільки облікова програма здатна повністю автоматизувати документообіг, ви та ваші співробітники зможете сконцентруватися на інших найважливіших галузях. Ваші пацієнти будуть отримувати якісніші послуги, а ви вестимете більш прибутковий бізнес.
За допомогою цього функціоналу можна створити докладну сторінку профілю для кожного пацієнта, включаючи повну медичну документацію, історію платежів та графік прийому. Додавайте медичні нотатки, переглядайте рентгенівські знімки, результати аналізів до профілю пацієнта та ділитеся цим в інтернеті, якщо це необхідно.
Автоматизуйте дзвінки, електронні листи та текстові нагадування своїм пацієнтам. Отримайте можливість зв’язуватися з пацієнтами, щоб підтвердити/перенести зустріч одним натисканням кнопки.
Легко відстежуйте запаси лікарських препаратів, медичного приладдя та обладнання.
Отримуйте нагадування коли товар закінчується на складі. Миттєво розміщуйте нові замовлення за допомогою інструменту керування запасами.
Виставляйте рахунки за медичні послуги та медичне обладнання. Відстежуйте витрати своєї клініки та швидко викликайте відомість прибутків та збитків, використовуючи прості та інформативні інструменти обліку.
Розділіть робочі завдання між практикуючими лікарями та призначте різних пацієнтів різним лікарям. Перегляньте повний журнал дій кожного фахівця.
IT-компанія AVADA MEDIA є лідером ринку у наданні простих та ефективних рішень у сфері автоматизації бізнесу. Ми пропонуємо:
Індивідуальний підхід дозволяє розробити справді унікальний продукт. Ви отримаєте інструмент, здатний автоматизувати багато завдань.
Облікова програма для приватної клініки – чудовий варіант підвищити ефективність вашого бізнесу з мінімальними витратами. Фреймворки Laravel, Yii 2.0 та Symfony дозволяють реалізувати будь-яку ідею у сфері автоматизації бізнесу.
Як професійна компанія з розробки програмного забезпечення, ми знаємо, що наші клієнти цінують програми за їх надійність, стабільність, бездоганну безпеку та гнучкість із широким набором функцій. Ми освоїли стек технологій, який допомагає нам надавати найкращі рішення. Ми адаптуємо наші послуги відповідно до вимог наших клієнтів та можемо розробити продукт будь-якої складності.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32