CRM система "Новобудова" для продажу об'єктів нерухомості

CRM для продажу об'єктів нерухомості

Avada-Media спроєктувала і створила зручну та функціональну CRM систему “Новобудова” для продажу об’єктів нерухомості. CRM система повністю заточена на ведення продажів об’єктів нерухомості: для онлайн-бронювання та купівлі нерухомості.

Завдання данної системи, полягає в інтеграції бази даних і сайту забудовника, подальшої автоматизації процесу купівлі-продажу нерухомості – квартир, паркінг-місць, площ комерційної нерухомості та інших об’єктів.

CRM система “Новобудова” для продажу об’єктів нерухомості

Функціонал CRM системи

CRM система – це надійний і ефективний інструмент для координації покупців і продавців на ринку нерухомості. Сервіс дає можливість потенційним покупцям легко, зручно і раціонально зробити свій вибір, при цьому автоматизувавши процес роботи відділу продажів і агенст нерухомості, без необхідності в додатковій синхронізації даних.

CRM система “Новобудова” містить в собі:

  • сервіс бронювання і покупки квартир, площ і паркінгів;
  • базу об’єктів нерухомості, що містить площа об’єкта, ціну, адреса, планування, поточний статус і інші дані;
  • базу клієнтів, що включає документообіг по процедурі купівлі-продажу об’єктів;
  • базу агенств нерухомості і менеджерів з продажу;
  • реалізовано блок інтеграції проекту з сайтом, з відображенням даних в режимі реального часу по кожному об’єкту;
  • реалізовано блок облікових карток клієнтів і агенцій нерухомості;
  • реалізована мобільна версія сервісу;
  • простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, сучасний дизайн;
  • можливість роботи проекту без збоїв навіть за умови одночасного перебування в системі великої кількості користувачів.

Рішення CRM системи

CRM-система (система управління взаєминами з клієнтами) є важливим інструментом для компаній у сфері нерухомості, оскільки вона дозволяє ефективно організувати роботу з клієнтами, зменшити кількість помилок і значно покращити процес продажу чи оренди. Ось кілька причин, чому CRM система необхідна для цієї галузі:

Управління клієнтськими даними

Вся інформація про клієнтів, потенційних покупців, орендарів чи партнерів збирається і зберігається в одному місці. Це дозволяє миттєво отримати доступ до всіх контактів, історії комунікацій і попередніх угод, що значно спрощує роботу агентів і підвищує рівень обслуговування.

Автоматизація процесів

CRM-системи автоматизують багато рутинних завдань, таких як створення нагадувань про зустрічі, ведення записів про взаємодію з клієнтами, генерування звітів, обробка запитів та заявок. Це допомагає зекономити час і зосередитись на більш важливих завданнях.

Покращення комунікації

CRM-система дозволяє організувати централізовану комунікацію з клієнтами через різні канали (телефон, електронна пошта, месенджери, соціальні мережі тощо). Всі контакти з клієнтами реєструються і зберігаються в історії, що дозволяє швидко отримати повне уявлення про співпрацю.

Персоналізований підхід

CRM дає змогу здійснювати персоналізований підхід до кожного клієнта. Виходячи з даних про потреби та інтереси клієнтів, можна пропонувати саме ті варіанти нерухомості, які найбільше їм підходять. Це підвищує шанс укласти угоду і створює лояльність клієнтів.

Покращення процесу продажу

CRM-система дозволяє відстежувати стадії продажу, що дозволяє оперативно реагувати на зміни в процесі, швидко знаходити нові можливості та запобігати втратам потенційних угод. Вона допомагає правильно планувати роботу, підвищує ефективність команди і збільшує обсяги продажу.

Аналітика та звітність

За допомогою CRM можна легко генерувати звіти та аналітику щодо активності клієнтів, продуктивності агентів, ефективності рекламних кампаній тощо. Це дозволяє приймати обґрунтовані рішення та оптимізувати стратегію продажів.

Підвищення задоволеності клієнтів

Завдяки швидким і точним відповідям, організованій комунікації та персоналізованим пропозиціям клієнти отримують високий рівень обслуговування. Це підвищує їх задоволеність і лояльність, що у свою чергу може призвести до повторних угод і рекомендацій.

CRM система “Новобудова” для продажу об’єктів нерухомості

Розробка CRM системи в Avada Media

AVADA MEDIA це досвідчений партнер у створенні CRM-систем для забудовників, ріелторів та агентств нерухомості. Ми розуміємо, наскільки важливо не просто організувати роботу, а створити інструмент, який стане вашим незамінним помічником у кожній угоді, зміцнить відносини з клієнтами та допоможе вашому бізнесу досягти нових висот.

Зверніться за програмними рішеннями в компанію Avada Media, і ми забезпечимо вас CRM-системою потрібного рівня.

 

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32