Аналіз бізнесу: чому цифрова трансформація неможлива без бізнес-аналітики Попередній аналіз бізнесу
Як це не парадоксально звучить, у багатьох випадках формування розгорнутого технічного завдання – це найбільш складний і відповідальний етап розробки програмного забезпечення. Замовник в більшості випадків знає, що хоче отримати в результаті, а команда розробників знає, як зробити продукт. Але звести воєдино бізнес логіку і технічні моделі непросто. Тому для цифрової трансформації бізнесу важливо залучити одного або декількох бізнес-аналітиків. Завдання цих фахівців – детально прояснити бізнес вимоги замовника і перевести їх на технічну мову IT-розробників.
Ще один безперечний аргумент на користь попереднього аналізу бізнесу – це неможливість максимально докладної і повної документації всіх початкових вимог до продукту. Навіть якщо замовник має базове розуміння принципів розробки програмного забезпечення і точно усвідомлює, що саме і як він хоче автоматизувати в своєму бізнесі, він не зможе скласти ідеальне ТЗ, яке б повністю задовольнило команду розробників і відповіло на всі суперечливі питання.
Тимчасові витрати на формування такого документа перевищили б розумні межі і були б невиправдано великі.
Набагато надійніше доручити складання детальних вимог до цифрового продукту людині, який:
Компанія Avada Media надає послуги з бізнес аналізу в форматі аутсорсингу, а також рекомендує включити попередній аналіз бізнес-процесів в реалізацію всіх проєктів цифрової трансформації рівня підприємства. Без попереднього аналізу бізнесу навряд чи вдасться домогтися ефективного впровадження корпоративних проєктів по типу CRM- і ERP-систем. Тому пропонуємо вам ознайомитися зі стислим описом ролі бізнес-аналітика в нашій команді.
Роль системного аналізу в цифровій трансформації бізнесу Послуги Avada Media
Для того щоб приступити до перших етапів розробки програмного забезпечення – формування ТЗ і прототипуванню цифрового продукту необхідний попередній аналіз як бізнесу, так і всього ринку, на якому працює замовник. Для того щоб точно і правильно зрозуміти вимоги, які висуваються до цифрового продукту потрібно:
Найпростіше для цієї мети запросити одного або декількох бізнес-аналітиків, які змогли б вивчити діяльність компанії на практиці.
Протягом кількох днів або навіть тижнів вони повинні вникнути та зробити протокол існуючої схеми діяльності підприємства, регулярно контактуючи із замовником. В результаті бізнес-аналітики на основі цих даних формують розгорнутий документ, який стає основою технічного завдання.
Детальна бізнес-модель, яку фіксує бізнес-аналітик, стає фундаментом розробки програмного забезпечення. Вона ж буде основою для удосконалення, автоматизації та оптимізації бізнес- моделі компанії в інтересах замовника.
Таким чином бізнес-аналітик виступає проміжною ланкою між командою розробників і представниками бізнесу. Він глибоко включений в процес розробки ПЗ, одночасно розуміє і відстоює інтереси замовника.
Рівні роботи бізнес-аналітика 3 levels
Робота бізнес-аналітика зводиться до кількох ключових функцій – це системний аналіз роботи підприємства, комунікація з замовником і з командою, детальне документування вимог.
В результаті бізнес-аналітик забезпечує оптимальну двосторонню комунікацію команди розробників і замовника і бере участь в пошуку власних шляхів розв’язання при виникненні кризових ситуацій.
Як бізнес-аналітик бере участь в розробці ПЗ Сервіси управління проєктами та спільної роботи
Сучасний підхід до розробки програмного забезпечення дає можливість ефективної дистанційної участі фахівців різного профілю в розробці цифрових рішень. Для цього бізнес-аналітик нарівні з замовником і програмістами отримує доступ до різних сервісів управління проєктами та спільної роботи.
Перш за все, мова йде про такі системи:
Участь бізнес-аналітика в процесі розробки ПЗ забезпечить необхідний рівень інтеграції і знизить імовірність стратегічних помилок, коли процес розробки направляється по невірному сценарію.
Для реалізації яких проєктів важливо залучити бізнес-аналітика? Команда Avada Media
Як вже говорилося, участь бізнес-аналітика необхідно в реалізації всіх проєктів рівня підприємства. До них відносять такі проєкти:
Компанія Avada Media готова включити бізнес-аналітика, системного аналітика і системного архітектора (проєктувальника ПЗ) до складу команди розробників для аналізу вашого бізнесу і складання детального технічного завдання. Такий підхід забезпечить простий і очевидний алгоритм майбутньої розробки ПЗ і дасть чітке розуміння орієнтовного бюджету розробки продукту на ранніх етапах цифрової трансформації бізнесу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32