Що таке ROI? Словник термінів
Roi (return on investment) – показник повернення інвестицій, що відображає окупність вкладень компанії в проєкт, рекламну компанію або самої компанії. Завдяки йому можна визначити найбільш вигідну стратегію інвестування.
Щоб його дізнатися використовують наступну формулу: ROI = (прибуток – інвестиції) / інвестиції * 100%. У разі якщо ROI більше 0, то рекламна компанія вважається прибутковою. Якщо менше 0, то збитковою. Якщо ж ROI = 0, то прибуток з реклами нульова, слід переглянути рекламну стратегію і оптимізувати її.
У маркетингу замість ROI обчислюють показник ROMI. Його визначають наступним чином: від прибутку з використання каналу віднімається сума маркетингових витрат, різниця ділиться на цю ж суму витрат і множиться на 100%. В цьому випадку до уваги беруться лише витрати на рекламу і прибуток, яку компанія отримала в результаті рекламної компанії. Простими словами: ROMI = (прибуток – маркетинговий бюджет) / маркетинговий бюджет * 100%.
Розуміння ефективності тих чи інших стратегій можливо лише при регулярному моніторингу інвестицій в рекламу.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32