Organic & Natural WEB-ДИЗАЙН
Сфери застосування органічного стилю в веб-дизайні різноманітні, адже головний акцент припадає на візуальний ряд, а не особливості будови сторінки або її інформаційне наповнення. Так, відмінно виглядають прості сайти-візитки або посадочні сторінки, виконані в цьому стилі, або інтернет-магазини. Однак, органічний стиль буде не кращим вибором в тому випадку, якщо необхідно розробити інформаційний портал, оскільки рясне використання графіки буде відволікати від контенту.
Композиційне рішення в даному стилі може бути різноманітним: як класичним двох- або трьохколончастим, так і нестандартним, все залежить від інформації, яку необхідно розмістити на сторінці. Втім, як і в будь-якому іншому стилі, не варто забувати про юзабіліті. Будь-який користувач, навіть якщо він вперше зайшов на сайт, повинен легко в ньому розібратися і знайти необхідну інформацію. Також, важливо пам’ятати про те, що сторінка повинна легко і швидко, а головне правильно відображатися на будь-якому пристрої, будь то стаціонарний комп’ютер, планшет або смартфон.
Колірна схема і графічне наповнення Органічний стиль
Колірна схема і графічне наповнення сайтів в органічному стилі необхідно витримувати в природних тонах, уникаючи яскравих «кислотних» кольорів. Ідеально виглядають різні відтінки зеленого або коричневого. З точки зору графіки та зображень, то тут також варто дотримуватися «природного» напряму. Проте, для фону можна використовувати не тільки пейзажі, але і різні текстури, наприклад, шкіру, натуральні тканини, воду, органічну папір тощо. Втім, проявити органічну спрямованість стилістики можна навіть використавши рамки для модулів в формі листя, гілок або квітів. Найчастіше, графічне наповнення диктує логотип компанії. Так, якщо на логотипі зображено листок, то нерозумно буде використовувати зображення піску або шкіри.
Крім статичних зображень даний стиль також передбачає помірне використання анімації. Наприклад, якщо мова йде про інтернет-магазині можна розмістити галерею з анімованої зміною зображення товарів. Однак, у зв’язку з тим, що основний упор все ж доводиться на графічну складову, з анімацією важливо не перестаратися, адже в іншому випадку сторінка буде завантажуватися занадто довго.
З точки зору шрифтів, то тут вибір також різноманітний. Вже були розроблені різні «органічні» шрифти, які відрізняються наявністю різних завитків, округлими лініями і різними декоративними елементами. Проте, подібні шрифти все ж краще залишити для оформлення заголовків або меню, а для текстового наповнення зробити вибір на користь більш традиційних варіантів. Колірна схема шрифтів також повинна бути витримана в «природній» палітрі, але варто пам’ятати про те, що віддавати перевагу краще темному шрифту на світлому тлі, оскільки читати подібний текст значно простіше.
Таким чином, стає очевидно, що основними замовниками сайтів в органічному стилі є компанії, діяльність яких так чи інакше пов’язана з природою. Це можуть бути як квіткові магазини, так і продавці товарів з натуральної шкіри або тканин, і навіть туроператори, і навіть інтернет-магазини органічних продуктів харчування. Також посадкову або промо сторінку в даному стилі можуть замовити компанії, які, наприклад, проводять акції по захисту навколишнього середовища або прибирання сміття в паркових зонах.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32