СЛОВНИК ТЕРМІНІВ

Що таке Метрика?

Що таке Метрика?

Словник термінів

Що таке Метрика? Словник термінів

Під метрикою на увазі кількісний або якісний показник, що відображає успішність продукту або певну його характеристику. З її допомогою можна зрозуміти, наскільки актуальне для користувачів продукт або послуга компанії, чи допомагає він у вирішенні їхніх проблем і чи подобається.

Категорій, на які можна розділити метрики може бути дуже багато. Наприклад: бізнес-метрики або маркетингові.

Метрики можна розділити на безліч категорій. Також можна виділяти тематичний показник, виходячи з цілей, які він допомагає досягти. Наприклад, MAU (Monthly Active Users) дозволяє визначити кількість активних користувачів в місяць.

 

<НАЗАД У ГЛОСАРІЙ

Деякі з прикладів метрик:

  • LTV (Lifetime Value). Вона показує прибуток, яку клієнт приносить компанії за весь час роботи з нею;
  • CAC (customer acquisition cost) – показує кількість витрат компанії на залучення покупця. Для його обчислення необхідно скласти суму всіх маркетингових витрат і продажів компанії за певний період і розділити це число на кількість клієнтів, яких ви залучили.

Комбінуючи ці дві метрики можна простежити за тим, чи перевищують витрати на одного споживача загальний дохід компанії.

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@