WEB-ДИЗАЙН

ІНФОРМАЦІЙНИЙ СТИЛЬ

Інформаційний

WEB-ДИЗАЙН

Інформаційний WEB-ДИЗАЙН

Головне, що необхідно враховувати, вибираючи інформаційний стиль для свого проекту, – це майбутнє наповнення сторінки, яка повинна бути не тільки повною, але і регулярно оновлюватися. Тільки в такому випадку застосування даного стилю буде більш ніж виправдано.

З точки зору компонування, то інформаційний стиль не передбачає просту трьохколончасту модульну сітку, але і перевантажувати її не варто. Головне в цьому стилі – максимально зручний інтерфейс. Іншими словами, навіть в тому випадку, якщо користувач вперше зайшов на сайт, він повинен швидко і легко в ньому зорієнтуватися. Пам’ятайте про те, що час дорогоцінний і чим швидше відвідувач знайде те, що йому потрібно, тим більша ймовірність того, що він зайде на сторінку знову. Так, основні елементи, такі як навігаційне меню, логотип і слоган варто розміщувати в традиційних для них місцях – в шапці сторінки. А ось панелі з інформацією можна розміщувати довільно.

У питанні графічного наповнення в даному стилі варто строго дотримуватися принципу «якщо без картинки можна обійтися, то вставляти її не потрібно». Не забувайте про те, що сайт в інформаційному стилі повинен регулярно оновлюватися і не варто витрачати час адміністратора на пошук і розміщення відповідних фотоматеріалів. З іншого боку, для того, щоб сторінка не виглядала нудно і виділялася серед подібних проектів на тлі нейтральної кольорової гами і мінімуму зображень можна пограти з досить великими і контрастними шрифтами. Однак, вдаватися до використання нестандартних шрифтів не варто, адже текст і заголовки повинні легко читатися.

Окремо необхідно сказати кілька слів про контент, адже інформаційне наповнення сайту є ключовим в даному стилі. Так, важливу роль відіграє рубрикація, адже користувач повинен швидко орієнтуватися в тому, що саме він зараз читає і наскільки актуальна інформація або легко знаходити контент, який його цікавить.

Наприклад, на стартовій сторінці можна розмістити рубрику «важливі події», а окремо розмістити посилання на інші, менш значимі розділи. З заголовками, як ми вже говорили раніше, можна трохи погратися: використовувати різні шрифти або кольори. Важливо пам’ятати принцип: чим важливіше новина, тим більший заголовок. До слова, для акцентування уваги на найбільш важливу ​​інформацію саме її можна супроводжувати зображенням.

В оформленні текстів важливо дотримуватися «зручності читання». Наприклад, основний текст статті повинен бути трохи більшим за анонс, але дрібніше заголовка. Колір – чорний або темно-сірий. Варто уникати світлих текстів на темному тлі, оскільки читати їх складно. Ще одним важливим моментом є «повітря». Необхідно суворо розставляти пріоритети в значущості новин і не перевантажувати сторінки. Обов’язково дотримуватися відступи між блоками і ставити оптимальні інтервали між рядками. Пам’ятайте про те, що перевантажена інформацією сторінка виглядає брудно і відвідувач не захоче витрачати свій час на те, щоб в ній розібратися навіть в тому випадку, якщо інформація для нього актуальна.

Таким чином, стає очевидним, що потенціал інформаційного стилю величезний. Звичайно, найчастіше в даному стилі оформляють новинні портали, однак, він відмінно підійде для каталогів, онлайн-бібліотек, і будь-яких інших проектів, в яких головним завданням є органічне розміщення великої кількості інформації.

КОМПАНІЯ AVADA-MEDIA РОЗРОБЛЯЄ САЙТИ В БУДЬ-ЯКИХ СТИЛЯХ

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@