Інформаційний WEB-ДИЗАЙН
Головне, що необхідно враховувати, вибираючи інформаційний стиль для свого проекту, – це майбутнє наповнення сторінки, яка повинна бути не тільки повною, але і регулярно оновлюватися. Тільки в такому випадку застосування даного стилю буде більш ніж виправдано.
З точки зору компонування, то інформаційний стиль не передбачає просту трьохколончасту модульну сітку, але і перевантажувати її не варто. Головне в цьому стилі – максимально зручний інтерфейс. Іншими словами, навіть в тому випадку, якщо користувач вперше зайшов на сайт, він повинен швидко і легко в ньому зорієнтуватися. Пам’ятайте про те, що час дорогоцінний і чим швидше відвідувач знайде те, що йому потрібно, тим більша ймовірність того, що він зайде на сторінку знову. Так, основні елементи, такі як навігаційне меню, логотип і слоган варто розміщувати в традиційних для них місцях – в шапці сторінки. А ось панелі з інформацією можна розміщувати довільно.
У питанні графічного наповнення в даному стилі варто строго дотримуватися принципу «якщо без картинки можна обійтися, то вставляти її не потрібно». Не забувайте про те, що сайт в інформаційному стилі повинен регулярно оновлюватися і не варто витрачати час адміністратора на пошук і розміщення відповідних фотоматеріалів. З іншого боку, для того, щоб сторінка не виглядала нудно і виділялася серед подібних проектів на тлі нейтральної кольорової гами і мінімуму зображень можна пограти з досить великими і контрастними шрифтами. Однак, вдаватися до використання нестандартних шрифтів не варто, адже текст і заголовки повинні легко читатися.
Окремо необхідно сказати кілька слів про контент, адже інформаційне наповнення сайту є ключовим в даному стилі. Так, важливу роль відіграє рубрикація, адже користувач повинен швидко орієнтуватися в тому, що саме він зараз читає і наскільки актуальна інформація або легко знаходити контент, який його цікавить.
Наприклад, на стартовій сторінці можна розмістити рубрику «важливі події», а окремо розмістити посилання на інші, менш значимі розділи. З заголовками, як ми вже говорили раніше, можна трохи погратися: використовувати різні шрифти або кольори. Важливо пам’ятати принцип: чим важливіше новина, тим більший заголовок. До слова, для акцентування уваги на найбільш важливу інформацію саме її можна супроводжувати зображенням.
В оформленні текстів важливо дотримуватися «зручності читання». Наприклад, основний текст статті повинен бути трохи більшим за анонс, але дрібніше заголовка. Колір – чорний або темно-сірий. Варто уникати світлих текстів на темному тлі, оскільки читати їх складно. Ще одним важливим моментом є «повітря». Необхідно суворо розставляти пріоритети в значущості новин і не перевантажувати сторінки. Обов’язково дотримуватися відступи між блоками і ставити оптимальні інтервали між рядками. Пам’ятайте про те, що перевантажена інформацією сторінка виглядає брудно і відвідувач не захоче витрачати свій час на те, щоб в ній розібратися навіть в тому випадку, якщо інформація для нього актуальна.
Таким чином, стає очевидним, що потенціал інформаційного стилю величезний. Звичайно, найчастіше в даному стилі оформляють новинні портали, однак, він відмінно підійде для каталогів, онлайн-бібліотек, і будь-яких інших проектів, в яких головним завданням є органічне розміщення великої кількості інформації.
КОМПАНІЯ AVADA-MEDIA РОЗРОБЛЯЄ САЙТИ В БУДЬ-ЯКИХ СТИЛЯХ
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32