Універсальний парсер

Універсальний парсер

Парсинг являє собою процес збору інформації в мережі з її обробкою і аналізом при необхідності. Сучасні універсальні парсери – саме так називаються ці програми – можуть навіть самостійно розміщувати зібрану інформацію в заздалегідь підготовленій розмітці. Вони зчитують HTML-розмітку ресурсів, парсинг яких проводять, і збирають розміщені в ній дані. Універсальний парсер, як зрозуміло з назви, призначений для вирішення найбільш широкого кола завдань.

Для чого потрібен універсальний парсер

Потреба в універсальному парсері виникає, коли функціональних можливостей вузькоспеціалізованого парсеру не вистачає при зміні профілю діяльності, а замовляти розробку ще одного недоцільно у фінансовому відношенні. Справа в тому, що більшість парсерів створені і спеціалізуються на конкретних завданнях. Наприклад, це може бути виключно збір лотів з аукціонів старих автомобілів – і з нею такий парсер впорається прекрасно, оскільки саме на цю діяльність він і спрямований. Але вже на завданні парсингу оголошень про продаж нерухомості програма почне давати збої, а з такою проблемою, як збір ключів або характеристик товарів з маркетплейсу і зовсім не впорається.

Універсальний парсер може автоматизувати збір абсолютно будь-якої інформації, яка є в мережі. Його можна налаштовувати додатково відповідно до параметрів пошуку так, щоб в кожному випадку він збирав найбільш релевантну задану інформацію. Такі програми застосовуються інтернет-маркетологами (перш за все, в маркетингових агентствах), агентами з продажу нерухомості та автомобілів, фахівцями SEO, контент-менеджерами, SMM-ми і багатьма іншими. За рахунок універсальності алгоритм роботи такого парсеру складніше і вартість вище, ніж у більш традиційних рішень. Але зате ви отримуєте всеохоплюючий і гнучко налаштований інструмент для будь-яких завдань.

Ось лише невеликий перелік напрямків, в яких може ефективно працювати універсальний парсер:

  • наповнення контентом інтернет-магазинів;
  • парсинг оголошень на будь-яких майданчиках із заданою тематикою;
  • парсинг соціальних мереж і медіа;
  • парсинг контактної інформації;
  • парсинг ключів і даних для фахівців пошукової оптимізації.

Наприклад, парсинг контенту для інтернет-магазинів може бути оптимальним рішенням для власника, якому потрібно заповнити каталог описами і фотографіями товарів в наявності. Універсальний парсер збирає таку інформацію з офіційних сайтів і інших перевірених джерел, після чого самостійно розміщує її в каталозі магазина. Займає це лічені дні, а якщо б таку роботу проводили співробітники магазину, для каталогу на 10-20 тисяч найменувань вона зайняла б кілька тижнів і обійшлася б незрівнянно дорожче.

Переваги універсального парсеру

Принцип роботи універсального парсеру простий: проводячи пошук, він керується заданими алгоритмами, що включають ключові фрази і шаблони для пошуку.

Зібрані дані парсер зберігає згідно із заданими налаштуваннями, різні типи контенту зберігаються також по-різному.

Це можуть бути формати .html, .xml, .sql і інші. Наприклад, в залежності від того, де буде використовуватися контент – у верстці сайту або базі даних – він буде мати розширення .html або .sql, structured query language, тобто мова, на якому сервер звертається до бази даних. Дані можуть бути експортовані також в CMS сайту або інтегровані в інший спосіб.

Універсальний парсер має ряд переваг:

  • висока швидкість роботи з різними типами контенту;
  • високий ступінь автоматизації процесу парсинга;
  • широкі функціональні можливості і налаштування для вирішення найрізноманітніших завдань;
  • висока точність аналізу інформації;
  • багатозадачність: універсальний парсер гнучко налаштовується відповідно до потреб бізнесу і може здійснювати не тільки збір, але і розміщення контенту;
  • масштабованість рішень – обсяги можуть бути збільшені без особливих витрат.

Чому варто звертатися до нас

Компанія AVADA MEDIA проводить розробку як універсальних, так і спеціалізованих парсерів для вирішення найрізноманітніших завдань. Ми створюємо парсери, використовуючи сучасні мови програмування і фреймворки – C ++, Go, PHP, JavaScript з фреймворком Node.js. Над проєктами працюють досвідчені програмісти і тестувальники рівня middle і senior.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32