Розробка сайтів зі ставок на кіберспорт

Трохи про кіберспортивні сайти

Змагання з відеоігор збирають багатомільйонну аудиторію фанатів по всьому світу, завдяки чому останні роки кіберспорт став невід’ємною частиною betting-індустрії.

Сьогодні популярні букмекери приймають ставки на більшість популярних eSport-дисциплін, серед яких Dota 2, CS:GO, League of Legends, Starcraft 2, WoT та Valorant.

У 2022 році цей ринок уже оцінюється в $10,03 мільярдів, і за останніми прогнозами до 2028 року він досягне $23,76 мільярдів за середньорічного темпу зростання 13,1%, що говорить про привабливість напряму для нових інвестицій.

Ми, в AVADA MEDIA, маємо реальний досвід створення та маркетингового розвитку кіберспортивних betting-проєктів і в цій статті розповімо про те, як відбувається розробка таких сайтів у нашій компанії.

Розробка сайтів зі ставок на кіберспорт

Хто бере участь у розробці сайту для ставок

У створенні та просуванні сайту за ставками на кіберспорт задіяна ціла команда фахівців:

  • Маркетолог — виконує аналіз ринку, визначає цільову аудиторію та будує маркетингову стратегію щодо просування проєкту після його технічної реалізації.
  • UI/UX дизайнери – створюють зручний інтерфейс користувача сайту.
  • Frontend-розробники відповідають за те, як сайт відображається в браузері на різних пристроях і за логіку передачі даних на сервер і назад.
  • Backend-розробники створюють серверну частину, яка вважається «головним мозком» проєкту. Тут обробляються всі дані.
  • QA-engineer – виконують тестування сайту та оптимізують процес розробки.
  • Контент-менеджер – наповнює сайт потрібним контентом.
  • SEO-фахівець — стежить за тим, щоб сайт створювався відповідно до вимог алгоритмів пошукових систем та займається залученням трафіку.

AVADA MEDIA вже має сформовані команди для створення batting-сайтів, які вже мають досвід спільної роботи, що позитивно впливає на швидкість реалізації проєкту.

Розробка сайтів зі ставок на кіберспорт

Етапи розробки сайту для ставок на кіберспорт

Процес створення сайту для кіберспортивних ставок складається з кількох взаємозалежних етапів. Розглянемо їх докладніше.

  • Етап 1: Пре-продакшн

Перш ніж розпочати технічну розробку, фахівці проводять глибокий аналіз ринку, визначають цільову аудиторію та її потреби. Це дає можливість визначити правильний вектор розвитку проєкту, який дотримуватиметься на всіх наступних етапах розробки.

 

 

  • Етап 2: Розробка технічної документації

Після завершення аналітичної частини фахівці розробляють технічну документацію проєкту, в якій описується повний стек технологій, які будуть використовуватись для його реалізації, вимоги до функціоналу, оформлення інтерфейсу та інше. На підставі цієї інформації формується бюджет та строки реалізації сайту.

 

 

  • Етап 3: Проєктування структури сайту

На цій стадії створюється карта шляхів користувача – Customer Journey Map (CJM), в якій описуються всі шляхи взаємодії користувача з ресурсом. У простих сайтах, наприклад в інтернет-магазинах, зазвичай є одне головне завдання — купівля, але в betting-сайтах ситуація трохи складніша, оскільки перед тим, як зробити ставку, людина ретельно аналізує спортивні події, відстежує статистику та склади команд, вивчає коефіцієнти та виконує безліч інших дій. У CJM необхідно передбачити всі можливі сценарії взаємодії.

 

 

 

Згодом напрацювання затверджуються із замовником і, при необхідності, до проєкту вносяться потрібні коригування. Таким чином, економиться значна частина часу, яке довелося б витратити на реалізацію змін на пізніших етапах.

  • Етап 4: Створення прототипу

Прототип фактично є «скелетом» сайту, де схематично відображається розташування блоків контенту на всіх основних сторінках. Також цьому етапі закладається майбутній функціонал ресурсу.

 

 

  • Етап 5: Створення UI-інтерфейсу

Дизайнери створюють візуальну оболонку сайту, з якою взаємодіятимуть відвідувачі. Цей етап включає:

  • підбір фірмових шрифтів та палітри кольорів;
  • розробку базових елементів: іконок, кнопок, меню, полів уведення та іншого;

 

 

  • візуалізації механіки взаємодії людини з інтерфейсом.
  • Етап 6: Frontend-розробка

Фронтенд-фахівці «переводять» дизайн-макет у формат, зрозумілий для браузера, і визначать, як сайт відображатиметься на різних пристроях. Також обов’язки фронтендера входить вибудовування логіки передачі з клієнта на сервер і назад.

 

 

  • Етап 7: Backend-розробка

Програмісти створюють програмно-адміністративну частину сайту, в яку закладено всю бізнес-логіку проєкту. Вона розташована на сервері і не видно для кінцевого користувача, але тут виконується обробка всіх введених даних.

  • Етап 8: Тестування

Коли технічна розробка завершена, проєкт передається до відділу контролю якості, де QA-інженери проводять кілька рівнів тестування:

  • функціональне;

 

 

  • модульне;
  • тестування безпеки;
  • тестування продуктивності;
  • usability-тестування.

Це допомагає виявити та своєчасно виправити всі можливі помилки ще до того, як сайт стане доступним для відвідувачів.

 

 

  • Етап 9: Наповнення контентом

Протестований сайт розміщується на хостингу і наповнюється контентом користувача — текстами, фото, відео та іншими елементами.

  • Етап 10: Просування

Маркетолог і seo-фахівець розробляють ефективну стратегію просування проєкту і розпочинають роботу над залученням цільового трафіку.

Розробка сайтів зі ставок на кіберспорт

Як замовити розробку сайту за ставками на кіберспорт у AVADA MEDIA

Використовуючи всі можливості сучасних технологій та інноваційних підходів, фахівці компанії AVADA MEDIA можуть створити betting-проєкт будь-якого масштабу.

Для кожного проєкту формується індивідуальна команда розробників, які під час розробки координують свої дії задля досягнення найкращого результату. Після завершення продакшену ми також можемо зайнятися маркетинговим просуванням проєкту.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32