Розробка CRM-систем на Java

Розробка CRM-систем на Java

Після впровадження CRM компанії в середньому збільшують прибуток і головне – можуть масштабувати бізнес, щоправда, працює це лише у тому випадку, коли система повністю відповідає потребам конкретного бізнесу, і справді допомагає йому вибудовувати взаємини із клієнтами.

Однак, так відбувається не завжди, оскільки багато компаній прагнуть заощадити, і віддають перевагу «коробковим» рішенням. У результаті через уявну економію, вони можуть істотно недозаробляти.

Мінуси готових рішень:

  • Занадто великий функціонал. Готові CRM створюються так, щоб задовольняти потреби максимальної кількості компаній у різних сферах — від медицини та будівництва до роздрібного продажу. У результаті вони містять надмірну кількість «зайвих» функцій, які, хоч ними й не користуються, потребують додаткових ресурсів.
  • Недостатній рівень інтеграції. “Коробкові” CRM створюються шаблонно, тому можуть інтегруватися в бізнес лише поверхово. У результаті багато операцій, які можна було автоматизувати, працівники продовжують виконувати вручну.
  • Незручний інтерфейс. Через велику кількість функціоналу, інтерфейс готових CRM виходить громіздким та незручним, що ускладнює процес навчання працівників.

З плюсів таких рішень варто відзначити лише швидкий запуск та низьку вартість, але якщо бізнес планує розвиватися і не хоче задовольнятися малим, варто замислитися над розробкою власної CRM-системи.

Розробка CRM-систем на Java

Типи CRM для бізнесу

Перед розробкою системи управління взаємовідносинами потрібно визначитися, яке місце вона займатиме у кампанії та які завдання виконуватиме. Існує кілька різновидів CRM-систем.

Аналітичні

Використовуються для збирання та аналізу клієнтської бази, з метою створення більш ефективних маркетингових стратегій. Основні функції:

  • збирають та сегментують клієнтську базу;
  • визначають цінності клієнта;
  • аналізують динаміку продажів;
  • прогнозують обсяг продажу на конкретний період;
  • відстежують поведінку клієнтів на кожному етапі укладання угоди.

Операційні

Оптимізують та автоматизують процес взаємодії з клієнтами, суттєво спрощуючи роботу відділу продажів.

Такі CRM чудово підійдуть для бізнесу, пов’язаного з електронною комерцією. Їхні основні функції:

  • реєстрація та запис звернень клієнтів по різних каналах зв’язку – телефонія, пошта, заявки з сайту та ін.;
  • автоматизація документообігу;
  • фіксація угод у воронці продажів;
  • нагадування про важливі дзвінки та зустрічі;
  • постановка та контроль виконання завдань.

Колабораційні

Це менш популярні CRM, основне завдання яких полягає в автоматизації спілкування компанії з клієнтом та зборі зворотного зв’язку. Вони допомагають більше дізнатися про переваги та очікування споживачів.

Комбіновані

Такі CRM-системи залишаються найпоширенішими, оскільки поєднують у собі елементи всіх попередніх типів і максимально охоплюють бізнес-процеси компанії.

Розробка CRM-систем на Java

Чому для розробки CRM варто вибрати Java

Java – це високорівнева мова програмування, яка вже понад 20 років користується високою популярністю. За даними сервісу GitHub, він знаходиться на 3 місці за популярністю у світі, поступаючись лише Python та JavaScript. На Java написані найбільші проєкти, такі як Twitter, LinkedIn, Amazon та eBay, що говорить про його надійність та спроможність.

Основні переваги Java:

  • Простота. Код Java простий, він легко читається і розуміється. Це спрощує розробку великих проєктів, що створюються не одним, а цілою групою програмістів.
  • ООП. Java є об’єктно-орієнтованою мовою програмування і має спільні концепції з іншими популярними мовами, такими як С++ і С#. ООП-код може повторно використовуватись в інших проєктах та програмах, що суттєво прискорює розробку.
  • Переносність. Написаний Java код не залежить від операційної системи, і може однаково успішно запускатися в Windows, Mac OS, Linux та інших ОС без додаткових коригувань. Це дає CRM гнучкість, і дозволяє запускати її будь-де, без збільшення обсягу розробки.
  • Багатопотоковість. Java – це багатопотокова мова програмування. Це означає, що написана на ній програма зможе виконувати кілька дій одночасно, що є досить важливим для функціональних CRM-систем.
  • Безпека. Захисні механізми Java добре продумані: у мови є менеджер безпеки, який визначає доступ до класів, а також відсутня концепція покажчиків, які можуть призвести до несанкціонованого доступу до даних. Високий рівень безпеки є особливо важливим для CRM-систем, оскільки в них зберігаються особисті дані клієнтів, співробітників та інша конфіденційна інформація.
  • Економічність. Мова Java може використовуватись у проєктах абсолютно безкоштовно.
Розробка CRM-систем на Java

Як відбувається розробка CRM

Розробка CRM-систем дещо відрізняється від процесу створення інших програмних продуктів для бізнесу, оскільки охоплює одразу кілька бізнес-процесів. Розглянемо основні етапи докладніше.

  • Ознайомлення з бізнесом. Кожна компанія працює за власними правилами, тому перед початком розробки спеціалістам потрібно зрозуміти специфіку конкретного бізнесу та його внутрішні процеси.
  • Упорядкування технічних завдань. Після того, як цілі проєкту визначені, формується команда розробки та пишуться технічні завдання, на основі яких реалізовуватиметься майбутня CRM.
  • Візуалізація. UI дизайнери продумують структуру та візуальну частину проєкту, щоб вона була простою та інтуїтивно зрозумілою для кінцевих користувачів.
  • Верстка. За допомогою фронтенд-розробки готовий дизайн перетворюється з картинки на повноцінний інтерфейс, з робочими посиланнями, кнопками та візуальними ефектами.
  • Розробка функціоналу. Основний етап реалізації, під час якої створюється серверна частина проєкту.
  • Тестування. Після розробки проєкт проходить обов’язкову перевірку якості.
  • Навчання персоналу. Впровадження чогось нового — це завжди переломний момент, тому наші фахівці не просто встановлюють CRM, а й навчають співробітників користуватися нею.

Розробка CRM в AVADA-MEDIA

Для розробки CRM та інших програмних продуктів AVADA-MEDIA використовує актуальний стек технологій, у тому числі мову Java. Це допомагає нам втілювати в життя найсміливіші ідеї та реалізовувати проєкти будь-якої складності.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32