Для сучасного бізнесу властива багатозадачність: йому потрібно вибудовувати довірчі відносини з клієнтами, контролювати роботу співробітників, вести складський облік, взаємодіяти з постачальниками та вибудовувати ефективні маркетингові стратегії.
У таких умовах компаніям вже недостатньо можливостей звичних excel-таблиць, і потрібна глибша автоматизація – за допомогою індивідуальних CRM-систем.
На відміну від «коробкових» рішень, індивідуальні CRM створюються під потреби конкретного бізнесу, тому їхня функціональність у різних компаніях може відрізнятися. У той самий час можна назвати кілька основних завдань, які вирішують такі системы:
При розробці CRM важливо передбачити можливість її подальшого розвитку та сумісність із різними операційними системами. Тому тут вибір технологій відіграє вкрай важливе значення. Якщо говорити про PHP — то це надійна і перевірена часом мова програмування, якою працюють майже 80% усіх існуючих сайтів. До того ж, у PHP є функціональні Laravel та Yii2, які значно прискорюють розробку та забезпечують більш надійну безпеку системи.
Також важливо, що PHP підходить для створення не тільки веб-версій CRM, але і десктопних програм на Windows, macOS і Linux, які встановлюються на ПК і відрізняються підвищеною продуктивністю.
До основних плюсів PHP можна віднести:
Під час створення CRM-систем ми використовуємо методологію SCRUM. Її ідея в тому, що весь обсяг робіт розподіляється між учасниками команди та виконується короткими спринтами. Такий ітеративний підхід дозволяє організувати тіснішу взаємодію із замовником та залишає простір для нових ідей.
Крім методології, також існують етапи розробки. Розглянемо докладніше шість основних із них.
Етап 1. Збір інформації
Розробка CRM завжди починається із дослідження. На цьому етапі спеціалістам потрібно вивчити бізнес-процеси компанії, цикли продажу та маркетингу, а також досвід використання клієнтом аналогічних рішень. Щоб знайти відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо зустрічі з представниками замовника, де всі детально промовляємо.
Етап 2. Проєктування та створення технічної документації
Коли вся необхідна інформація отримана, розробники розпочинають проектування системи та створюють прототип. Як правило, він включає:
Після цього, щоб узгодити вектор розвитку CRM, прототип презентується замовнику та затверджується, а потім підбирається стек технологій для його реалізації.
Етап 3. Розробка дизайну
CRM охоплює практично всі бізнес-процеси компанії, тому важливо, щоб її інтерфейс залишався зручним та зрозумілим для користувачів. Лаконічний дизайн значно спростить навчання персоналу, а також зведе до мінімуму ймовірність того, що співробітники припускатимуться помилок під час роботи.
Найчастіше для CRM створюється індивідуальний дизайн, який враховує особливості її функціоналу та корпоративний стиль компанії.
За такого підходу всі елементи системи промальовуються з нуля і гармонійно взаємодіють між собою.
Етап 4. Програмування
Технічну розробку CRM можна поділити на дві основні складові:
Етап 5. Тестування
На цьому етапі QA-інженери перевіряють коректність роботи реалізованого функціоналу та стежать за тим, щоб усі модулі CRM працювали так, як це було задумано під час проектування.
Етап 6. Технічна підтримка та розвиток
Перший час після розгортання CRM ваші співробітники все ще можуть стикатися з різними непередбаченими помилками, які не були виявлені раніше.
Такі проблеми оперативно усуваються розробниками у рамках технічної підтримки.
Крім того, ви можете продовжити розвиток CRM навіть після релізу – додавати до неї новий функціонал, прибирати застарілий, змінювати візуальне оформлення та інше. Таким чином, система зможе рости паралельно з вашим бізнесом і буде завжди актуальною. Для впровадження оновлень випускаються додаткові патчі, які потім тестуються та встановлюються у вже існуючу CRM.
CRM-система – це, перш за все, інструмент автоматизації. Вона дозволить вибудувати більш довірчі відносини з клієнтами, підвищить швидкість обробки замовлень та оптимізує роботу персоналу, позбавивши його значної частки рутинних завдань. Все це створить сприятливі умови для зростання вашої компанії та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.
Для розробки CRM ми, в компанії AVADA MEDIA, не обмежуємося одним PHP, і підбираємо оптимальний стек технологій, який зможе якнайкраще вирішити бізнес-завдання клієнта. Наприклад, це можуть бути мови Python, C++, JavaScript (Node.js) або різні фреймворки. Крім того, ми завжди відкриті до діалогу, уважно слухаємо ідеї клієнта, обговорюємо їх та даємо рекомендації, ґрунтуючись на власному досвіді.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32