Донедавна система 1С широко використовувалася компаніями для вирішення різних завдань. Вона допомагає автоматизувати ведення бухгалтерського обліку, керувати складом, працювати з документами, замовленнями, проєктами та багато іншого. А ще, 1С має досить гнучкі можливості налаштування та адаптації до унікальних бізнес-процесів кожного підприємства.
Однак після початку повномасштабної війни програмне забезпечення країни-агресора практично повністю втратило попит.
Більше того, у Верховній Раді зареєстровано законопроєкт, який передбачає введення штрафів у розмірі 1000 мінімальних заробітних плат за використання програмного коду, написаного російськими розробниками, що призведе до повного виходу 1С з українського ринку.
Як наслідок, підприємці почали шукати альтернативу 1С. І найоптимальніший варіант — створити власне програмне забезпечення, яке враховуватиме всі тонкощі та потреби саме вашої компанії. Як розробити та запустити таке рішення — розповідаємо у цій статті.
Заборона використання російського софту поставила однозначну точку в перспективності 1С на українському ринку. Але насправді це рішення просто прискорило процес переходу компаній з 1С на більш сучасне і зручне програмне забезпечення.
Поряд з перевагами, у 1С є і безліч недоліків, через які багато стартапів і молодих компаній давно почали відмовлятися від цієї системи. Розглянемо основні їх:
Плюс до цього, програма має дуже суворий механізм вирішення завдань, при якому будь-яка спроба нестандартно виконати проводку миттєво призводить до збоїв та серйозних проблем.
Враховуючи все це, розробка індивідуального програмного рішення, орієнтованого на бізнес-потреби та процеси саме вашої компанії, виглядає набагато привабливіше, ніж впровадження 1С, що поступово застаріває.
Сьогодні компанії можуть легко замовити розробку програмного забезпечення для будь-якої з існуючих платформ, включаючи web, десктоп і mobile. Тому перш ніж переходити до технічної сторони питання, розберемо основні переваги мобільних додатків для бухгалтерського обліку:
Ще один важливий плюс власного мобільного додатка для бухобліку – гнучкі можливості для синхронізації даних. Це означає, що ви можете легко інтегрувати його в свою існуючу програмну інфраструктуру, наприклад в ERP, або використовувати паралельно з десктопною версією ПЗ.
При розробці мобільного додатка типу 1С можна використовувати різні технології. Найчастіше вибір такий: задіяти нативні мови програмування Swift та Kotlin, призначені для створення софту під конкретну операційну систему — IOS та Android відповідно, або віддати перевагу кросплатформним технологіям, таким як фреймворк Flutter та мова Dart.
Нативні технології дозволяють досягати максимальної продуктивності. Але в такому випадку доведеться фактично створювати два окремі програми, які матимуть єдину серверну частину, але різний фронтенд.
Кросплатформа – це можливість заощадити на розробці в середньому від 30 до 50%. При цьому Flutter забезпечує хорошу швидкодію програми за рахунок використання власного движка для рендерингу графіки, тому в більшості випадків користувачі навіть не відчують різницю.
Щоб підібрати оптимальний технологічний стек, який зможе якнайкраще вирішувати бізнес-завдання компанії, наша команда попередньо вивчає цілі та завдання клієнта, а також аналізує планований функціонал програми.
Розробка мобільного додатка для бухгалтерського обліку складається із семи основних етапів:
Що стосується нашого досвіду, то ми, в AVADA MEDIA, тривалий час створювали мобільні додатки 1С для пристроїв IOS та Android, а також займалися розробкою індивідуальних рішень для автоматизації бізнесу, на кшталт ERP, CRM, бухгалтерських систем та систем автоматизації складу.
Зараз ми використовуємо цей досвід, щоб допомогти компаніям перейти з 1С на більш зручний та ефективний софт.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32