Як розробити інтернет-магазин на Java

Розробка інтернет-магазину на Java

Незалежно від того, чи є у вас офлайн магазин або ви плануєте запуск стартапу, продаж товарів онлайн – це обов’язкова умова для досягнення успіху в сучасному світі. Електронна комерція дає компанії багато переваг: розширення аудиторії та географії продажів, мінімізація витрат на утримання торгових площ, автоматизація та багато іншого.

Плюс, споживачі все частіше воліють робити покупки в онлайні, адже це набагато простіше та швидше. У цій статті ми детально поговоримо про те, як запустити результативний інтернет-магазин на Java, яка команда для цього знадобиться і заглянемо за лаштунки робочих процесів, щоб зрозуміти, як вони влаштовані на практиці.

Як розробити інтернет-магазин на Java

Чому Java?

У процесі розробки можуть бути різні проблеми, але їх можна вирішити з допомогою технологій. І це сенсі Java вигідно виділяється і натомість інших мов програмування.

Вся справа в тому, що Java має власну віртуальну машину – JVM (Java Virtual Machine), яка пристосована для виконання не тільки Java-коду, але й інших мов, таких як Python, PHP та багатьох інших. Це робить технологію максимально гнучкою та універсальною.

Але на цьому переваги Java, звичайно, не закінчуються. Ось ще кілька сильних сторін мови:

  • Стабільність та надійність. Компілятор Java виявляє проблеми в коді на ранній стадії ще до його виконання. Це запобігає будь-яким помилкам і збої в пам’яті.
  • Кросплатформність. Код на Java не залежить від операційної системи та апаратної частини – важлива лише наявність виконуючого середовища та JVM. Тому якщо ви, скажімо, через рік захочете окрім сайту запустити ще й мобільний додаток, то зможете легко використовувати вже існуючий бекенд. А це є значною економією бюджету.
  • Безпека. Java використовує численні API, протоколи безпеки та внутрішні захисні механізми, які дуже складно обійти чи зламати.
  • Зворотня сумісність. Як і інші технології, Java постійно розвивається та змінюється, але це зовсім не вплине на роботу вашого інтернет-магазину завдяки повній зворотній сумісності версій мови. Це одна з головних причин, чому великий бізнес вибирає саме Java.
  • Можливість роботи із мікросервісною архітектурою. Мікросервісна архітектура – це коли ваш інтернет-магазин не є монолітною програмою, а складається з багатьох незалежних модулів, пов’язаних між собою по API. Це підвищує продуктивність, стійкість до відмов і стабільність роботи системи. Простими словами, якщо від великого напливу трафіку “впаде” монолітний сайт, він впаде повністю, а в мікросервісній архітектурі може перестати працювати тільки якась його частина.
Як розробити інтернет-магазин на Java

Де знайти команду розробників

Інтернет-магазин – це складний програмний продукт, у створенні якого задіяна ціла команда спеціалістів. Як мінімум, це:

  • Проєктувальники продумують UX і функціональність.
  • Дизайнери створюють відомі і зручні інтерфейси користувача.
  • Frontend-розробники реалізують клієнтську частину, з якою користувачі взаємодіють на стороні браузера.
  • Backend-розробники створюють серверну частину, яка виконує обробку даних та запитів користувачів.
  • QA-інженери виконують тестування готового софту та контролюють дебаг.
  • PM менеджер проєкту, чий обов’язок полягає в організації робочих процесів та комунікації із замовником.

Погана новина в тому, що знайти та найняти потрібних фахівців у свій штат — це довго та дорого, оскільки на IT-ринку висока конкуренція. До того ж, вибираючи цей шлях, ви повинні добре розбиратися в технічних деталях та процесах, адже ставити завдання та контролювати їх виконання доведеться самостійно. Але є й хороша новина — найчастіше в цьому немає потреби. Адже набагато простіше передати розробку на аутсорс вже злагодженій команді, яка розбирається в цьому, і заплатити за результат.

Як не помилитися з вибором команди-аутсорсера

Сьогодні є безліч компаній, які пропонують розробку інтернет-магазинів на аутсорсі — лише в Україні, за даними порталу IT-rating, їх налічується понад 1000. Тому, перш ніж підписувати договір, рекомендуємо виконати кілька важливих дій:

  • Перевірити портфоліо — подивіться, які проєкти потенційний підрядник реалізовував у минулому, чи має потрібний досвід для створення вашого магазину.
  • Подивитися відгуки – вивчіть, що про компанію говорять її попередні клієнти, чи задоволені вони результатом і з якими труднощами вони стикалися у процесі розробки.
  • Порівняти компанії — не варто зупинятися на першій компанії-аутсорсері. Що більше варіантів ви розглядаєте, то краще, адже навіть якщо хтось вам підійшов, завжди корисно мати альтернативу.
  • Подивитися рейтинг підрядника — якщо команда займає лідируючі позиції в різних тематичних IT-рейтингах, швидше за все вона справді добре робить свою роботу.
  • Дізнатися, чи займається компанія пост-релізною підтримкою – це важливо, якщо після завершення розробки ви не хочете залишитися з новим проєктом “один на один”. Щоб інтернет-магазин був затребуваним на ринку, його потрібно постійно розвивати та доопрацьовувати, тому цей пункт є вкрай важливим.
Як розробити інтернет-магазин на Java

Як відбувається процес розробки

Тепер давайте поговоримо про основні етапи розробки інтернет-магазину, щоб ви розуміли, що і як відбуватиметься після підписання договору на аутсорс. А оскільки кожна компанія вибудовує процеси по своєму, розповімо, як усе влаштовано в нашій команді:

Етап 1. Збір інформації. Ви розповідаєте фахівцям свою ідею та бачення. Ми вивчаємо ваш запит, аналізуємо ринок та конкурентів, після чого пропонуємо конкретне рішення. Коли цілі та очікування скоординовані — рухаємось далі.

Етап 2. Проєктування. З урахуванням отриманих даних фахівці створюють прототип інтернет-магазину, який дозволяє зрозуміти, як він виглядатиме та функціонуватиме після релізу. Як правило, такий мокап включає варфрейми та майндмеп інтерфейсу, опис усіх планованих функцій та блок-схеми модулів. Додатково ми записуємо демонстраційні відео для клієнта та проводимо презентацію прототипу, щоб унеможливити непорозуміння та помилки в комунікації.

Етап 3. Розробка дизайну. Використовуючи сучасні UI-тренди, дизайнери промальовують унікальний і зручний для користувачів інтерфейс.

Етап 4. Frontend-розробка. Фронтенд – це клієнтська частина інтернет-магазину. Його функція полягає у виведенні даних та формуванні запитів для сервера. Для його реалізації ми можемо використовувати стандартні технології HTML, CSS, JavaScript або фреймворки Vue та React.

Етап 5. Backend-розробка. Бекенд пишеться на Java, а його основні завдання – обробка даних, забезпечення продуктивності та безпеки системи. Під час його реалізації програмісти пишуть код функціоналу, вибудовують клієнт-серверну архітектуру та виконують API-інтеграції із зовнішніми сервісами: платіжними системами, CRM, складським ПЗ тощо.

Етап 6. Тестування. Один з найважливіших етапів, спрямований на виявлення та усунення багів, які могли бути допущені під час основної розробки.

Етап 7. Підтримка та розвиток. Після виведення в реліз інтернет-магазин виходить на етап технічної підтримки та розвитку: розробники забезпечують стабільну роботу проєкту, виправляють знайдені користувачами баги та працюють над удосконаленням функціоналу.

Як розробити інтернет-магазин на Java

Розробкав в AVADA MEDIA

На перший погляд розробка інтернет-магазину може здатися тривалою, складною та дорогою. Однак при ретельно продуманому бізнес-плані та грамотній технічній реалізації окупність такого проєкту буде дуже швидкою. Щоб мінімізувати ризики, спочатку ми пропонуємо створити MVP.

З його допомогою ви можете перевірити життєздатність ідеї та закласти добрий фундамент для спокійного розвитку бізнесу. Якщо ви готові діяти вже зараз, заповніть форму зворотного зв’язку, і найближчим часом ми зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32