В останні роки програмне забезпечення російського виробництва стало не лише токсичним з моральної точки зору, а й небезпечним для українського бізнесу. У тому числі це стосується системи 1С. На даний момент вона офіційно не підтримується в Україні, а отже будь-яка помилка в роботі програми може стати критичною і повністю паралізувати внутрішні процеси компанії, що спричиняє серйозні ризики — як фінансові, так і репутаційні.
Тому перехід з 1С на більш надійну та стабільну систему для багатьох бізнесів став одним із головних пріоритетів. Але тут є складнощі. 1С настільки глибоко інтегрований в український бізнес та свідомість бухгалтерів, що відмова від нього стає для компаній справжньою шоковою терапією. Як пом’якшити перехід, а головне підібрати оптимальну заміну 1С, розповідаємо в цій статті.
Припустимо, ви вирішили відмовитися від 1С і перейти на альтернативний софт. Перше, що потрібно зробити на цьому шляху – підібрати програмне забезпечення, яке зможе не тільки замінити російську систему, але й допоможе вашій компанії працювати надалі. Щоб зробити правильний вибір, перш за все, потрібно орієнтуватися на потреби свого бізнесу. Наприклад, якщо ви використовували 1С виключно для ведення обліку, то, швидше за все, вам буде достатньо щодо простих і недорогих рішень, таких як «Bookkeeper» або «Дебет-плюс».
Якщо ж у вашій компанії 1С також охоплював безліч бізнес-процесів і використовувався не тільки бухгалтерами, а й іншим персоналом, то краще змістити пріоритет у бік повноцінних ERP-систем. Їх використання потребує більше часу і ресурсів, але в результаті ви зможете забезпечити хорошу автоматизацію і знизите операційне навантаження на співробітників. Розглянемо кілька затребуваних варіантів ERP, які не поступаються 1С у функціональності:
При виборі програмного забезпечення для заміни 1С, компанії нерідко припускаються помилок. Щоб уникнути більшості з них, скористайтеся рекомендаціями нашої команди:
Ви підібрали ефективне програмне забезпечення на заміну 1С та впевнені, що воно допоможе налагодити процеси у вашій компанії. Відмінно – вважайте, половина справи зроблена. Залишилося лише впровадити нову систему у бізнес. Відбувається це у кілька етапів:
Крок 1. Аналіз. Насамперед потрібно провести аудит компанії. Це допоможе зрозуміти, які саме процеси вимагають автоматизації та які саме завдання вирішуватиме нова система.
Крок 2. Планування. Розробляється логіка застосування софту з урахуванням функціональних потреб.
Крок 3. Розгортання. Вибрана система встановлюється та налаштовується.
Крок 4. Перенесення даних. Вся необхідна інформація переноситься з 1С у нову систему. Наприклад, це можуть бути дані про залишки товарів та їх вартість, договори закупівель та інше.
Крок 5. Навчання персоналу. Співробітники всіх рівнів навчаються використання нового програмного забезпечення.
Крок 6. Тестування та введення в експлуатацію. Модулі системи проходять ретельне тестування і після усунення проблем ERP починає повноцінно використовуватися в бізнес-процесах.
Знайти заміну російському софту можна однозначно. Але так само, як і 1С, будь-яка готова система управління має свої недоліки, з якими доведеться миритися. Якщо такий варіант вас не влаштовує, і ви хочете впровадити програмне забезпечення, яке дійсно допоможе компанії розвиватися – звертайтесь до AVADA MEDIA.
Ми займаємося розробкою та впровадженням індивідуальних технічних рішень та допоможемо створити систему, яка повністю покриває потреби вашого бізнесу. Заповніть форму нижче і ми зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32