Штучний інтелект – це область комп’ютерних наук, яка займається створенням систем, здатних самонавчати, приймати рішення та виконувати дії, властиві людському інтелекту. Фактично ШІ стоїть на стику математики, біології, психології та кібернетики, а його головне завдання — вилучення бізнес-цінностей із величезних масивів інформації.
Сьогодні технологія штучного інтелекту стрімко розвивається і знаходить застосування в компаніях різних галузей. Зрештою, це призведе до величезного приросту глобальної економіки — майже 16 трильйонів доларів уже до 2030 року. Принаймні у цьому переконані дослідники з PwC. Але залишається питання — як використати можливості ШІ у реальному бізнесі та які вигоди це може принести? Відповіді на нього ви зможете знайти у цій статті.
Використання технології штучного інтелекту дає компаніям безліч переваг. Ми виділили п’ять основних:
Перейдемо від теорії до практики та розглянемо основні варіанти використання технології штучного інтелекту у реальних секторах бізнесу.
Охорона здоров’я
Рішення на базі штучного інтелекту широко використовуються діагностичної візуалізації та допомагають фахівцям більш точно оцінювати стан внутрішніх органів, тканин та кісток пацієнта. Це помітно знижує ризик діагностичних помилок, які могли б загрожувати життю пацієнтів.
Крім цього ШІ здатний самостійно проставляти діагнози з точністю до 94%, і навіть самостійно призначати лікування, ґрунтуючись на тисячах аналогічних знеособлених записів. У перспективі це може зробити якісну медицину набагато доступнішою у всьому світі.
Фінанси
Завдяки своїй здатності виявляти приховані закономірності, штучний інтелект часто використовується трейдерами для аналізу та прогнозування ринкової ситуації. Наприклад, ШІ може швидко проаналізувати фінансову звітність компанії, новини та інші фактори, що впливають на ринок, зіставити їх з даними минулих торгів і згенерувати рекомендації щодо доцільності інвестицій у її акції.
Більше того, існують навіть автоматизовані трейдери на базі ШІ, які за сприятливих обставин самостійно, і набагато швидше за людину купують акції, що приносять суттєвий прибуток за мінімальних зусиль і ризиків. Також інструменти на базі ШІ використовую багато банків та кредитних організацій для скорингу клієнтів та запобігання шахрайству.
Логістика
Інтеграція штучного інтелекту в ERP дозволяє помітно знизити частоту помилок при упаковці та транспортуванні продукції. Алгоритми ШІ постійно самонавчаються, тому система здатна адаптуватися під бізнес-процеси та потреби конкретної компанії: види продукції, ланцюжки поставок, точки відвантаження, обсяги виробництва тощо.
Рішення з урахуванням ШІ допомагають організовувати як доставки, а й повернення товарів. Більше того, вони можуть прогнозувати приблизну кількість продукції, що повертається ще до того, як вона залишить склад, що можна використовувати для розрахунків і оптимізації процесів.
UX/UI дизайн
Індустрія дизайну дуже швидко освоює інноваційні рішення, що базуються на технології штучного інтелекту.
Ця галузь ніколи не відрізнялася консерватизмом, через що будь-які нововведення, здатні полегшити роботу фахівців, тут практично відразу набувають масовості. Сьогодні у сфері дизайну ШІ використовується для багатьох цілей:
Також інструменти на базі ШІ допомагають фахівцям у цій галузі тестувати макети та знаходити нестандартні рішення для їх оптимізації.
Штучний інтелект робить величезний вплив на сучасний бізнес: покращує та автоматизує внутрішні процеси, знижує ризики, допомагає швидше приймати ефективні рішення та багато іншого. Як результат, компанії отримують не лише додаткові очки в конкурентних перегонах, а й помітно підвищують свою прибутковість.
Наша компанія має успішні кейси з впровадження ШІ в різні сфери бізнесу. Спираючись на передовий досвід в індустрії та високу кваліфікацію наших фахівців, ми підбираємо унікальні технічні рішення для своїх клієнтів, які враховують їхні поточні завдання та потреби.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32