Голосове керування

Голосове керування

Розпізнавання аудіосигналів і голосове управління на основі нейромереж викликають великий інтерес у багатьох компаній, які розглядають їх як спосіб налагодити зв’язок з цільовою аудиторією.

Facebook, Amazon, Microsoft, Google і Apple – п’ять провідних технологічних гігантів вже впровадили такі функції в різні пристрої через сервіси Google Home, Amazon Echo і Siri. Попит на продукти для розпізнавання голосу швидко зростає, а цільова аудиторія збільшується.

Застосування нейромереж в голосовому управлінні

Голосове управління – це спосіб взаємодії з пристроєм за допомогою голосу. На відміну від розпізнавання мови, воно призначене для виконання команд, наприклад, “включити світло”, “показати погоду на завтра”, “вимкнути телевізор” і т. д.

Нейронні мережі працюють за принципом нервової системи людини, включаючи можливість до навчання, збору та інтерпретації даних. Штучний інтелект (ШІ) функціонує не тільки відповідно до заданого алгоритму, але і приймає рішення на підставі минулого досвіду. Всі обчислювальні елементи (нейрони) взаємодіють між собою і утворюють шари. Швидкість і ефективність навчання ШІ залежить від розмірів бази даних: чим вона більше, тим відчутніше прогрес.

Сьогодні нейроне навчання активно застосовується при проектуванні програмного забезпечення з різними функціями, в тому числі з голосовим управлінням. Для того щоб створити надійну систему розпізнавання мови, штучний інтелект, що стоїть за нею, повинен справлятися з такими проблемами, як акцент і фоновий шум. Нейронні мережі та сучасні рішення в області обробки природної мови настільки поліпшили мовні та голосові технології, що вони практично досягли рівня людей.

Голосове управління використовуються в цифрових персональних помічників, смарт-колонках, розумних будинках, а також в ряді інших продуктів. Технологія розпізнавання мови дозволяє виконувати широкий спектр завдань: тепер споживач може використовувати свій голос, щоб приглушити світло, включити стереосистему або виконати безліч інших завдань.

Можна виділити кілька важливих особливостей голосового управління:

  • технологія дозволяє підвищити продуктивність у багатьох компаніях і швидше побудувати комунікацію з клієнтами;
  • голосові команди дозволяють заощадити час, в порівнянні з набором тексту на клавіатурі або в телефоні;
  • голосові помічники, які інтегровані безпосередньо в смартфони, споживачі можуть використовувати незалежно від того, де вони знаходяться і чим займаються;
  • голосова активація дозволяє швидко отримати доступ до цифрових технологій і пристроїв;
  • розпізнавання мови може істотно допомогти користувачам, що мають проблеми з мовою або зором. Наприклад, машина буде автоматично застосовувати технологію, щоб зрозуміти клієнта і прийняти замовлення.

За оцінками експертів, потенціал розпізнавання голосу дуже великий, тому в майбутньому ця функція буде використовуватися практично в будь-якій техніці: від телефонів до холодильників і автомобілів. Розвиток інтернету речей (IoT) і великих даних також в значній мірі сприяє більш глибокому впровадженню технології.

Переваги розробки ПP з голосовим управлінням в компанії AVADA MEDIA

Команда AVADA MEDIA займається розробкою програмного забезпечення з голосовим управлінням, яке допомагає компаніям автоматизувати і оптимізувати процеси, швидше приймати рішення і підвищувати функціональність бізнесу.

Розпізнавання голосу широко використовується при плануванні, створенні нагадувань, управлінні списками відтворення, підключенні до роздрібним продавцям, перевірці електронної пошти, замовленні їжі і пошуку в мережі. Крім величезних корпорацій, технологія знайшла застосування і серед менш відомих і дрібних компаній, наприклад, у вигляді додатків для транскрипції.

Можна виділити кілька областей, розвиток яких тісно пов’язані з голосовим розпізнаванням і управлінням:

  • Голосова біометрія використовується для аутентифікації і ідентифікації особистості людини, що дозволяє істотно спростити і прискорити ряд операцій.
  • Голосові боти допомагають підвищити рівень продажів і автоматизувати рутинні бізнес-процеси підприємства.
  • Інтерактивне голосове меню (IVR) використовує розпізнавання мови, щоб надати клієнту можливість зв’язатися з потрібними фахівцем і вирішити ту чи іншу проблему, застосовуючи команди.
  • Системи розпізнавання мови стали однією з стандартних функцій в нових автомобілях. З їх допомогою водії можуть використовувати прості голосові команди для здійснення телефонних дзвінків, вибору радіостанцій або відтворення музики.

Така функція забезпечує комфортне сприйняття і допомагає зосередити свою увагу на управлінні автомобілем, а не відволікатися від ситуації на дорозі.

  • Програмне забезпечення для медичної транскрипції використовує розпізнавання мови при записі діагнозу пацієнта. Завдяки цій технології лікарі можуть скоротити середній час прийому і допомогти більшій кількості пацієнтів протягом дня.
  • Віртуальна реальність і відеоігри з голосовим управлінням стають все більш популярними, оскільки дарують геймерам новий досвід взаємодії.
  • Рекламна індустрія реагує і пристосовується до нових тенденцій. Платформи Snapchat і TikTok вже використовують голосову рекламу в своїх оголошеннях.

Технологія застосовується у все більшій кількості пристроїв, оскільки голосові команди працюють набагато ефективніше, ніж набір тексту. Розпізнавання голосу дозволяє підприємствам збільшувати кількість клієнтів і більш ефективно вирішувати численні завдання.

Наші фахівці створюють надійне і масштабоване програмне забезпечення на основі штучного інтелекту та нейронних мереж для проектів з різних сфер. Ми пропонуємо комплексні рішення, які дозволяють автоматизувати процеси, поліпшити продуктивність і ефективність роботи.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32