Впровадження blockchain в CRM-системи

Впровадження блокчейну в CRM-системи

Технологія блокчейн швидко розвивається і знаходить застосування у все більшій кількості галузей. Цілком ймовірно, що в найближчому майбутньому її вплив на різні сфери посилиться і стане повсюдним.

Потенціал технології викликав інтерес у IT-розробників, які використовували його для оптимізації управління клієнтськими даними.

Інноваційні CRM-системи на базі blockchain не тільки допомагають систематизувати і автоматизувати роботу відділів, але і спростити багато бізнес-процесів.

Команда AVADA MEDIA також активно використовує можливості нової технології при розробці безпечних і стабільних блокчейн-рішень, що поєднують в собі ефективність і високий рівень конфіденційності.

Впровадження blockchain в CRM-системи

Інтеграція blockchain в CRM: переваги для бізнесу

Блокчейн є технологією розподілених реєстрів, в якій дані про кожної транзакції зберігаються в незмінному ланцюгу. Весь масив інформації знаходиться в децентралізованій мережі, захищеній за допомогою механізмів криптографії.

Технологія пропонує потужну і гнучку основу для управління даними. Вона може перетворити CRM-систему, прискорити бізнес-процеси, підвищити рівень безпеки при роботі з даними і оптимізувати витрати. Блокчейн виключає ризик несанкціонованого доступу до інформації, оскільки для роботи з блоками учасники повинні використовувати криптографічні ключі.

Інтеграція технології в CRM-систему може виявитися одним з кращих і ефективних рішень, і на це є цілий ряд причин:

  • Блокчейн-мережі децентралізовані, тому навіть якщо один або декілька пристроїв, задіяних в безперервному ланцюгу, дадуть збій, інформація не пропаде. Також технологія виключає будь-яку зміну даних, оскільки для цього потрібно дуже багато обчислювальної потужності. Таким чином ймовірність шахрайства фактично зводиться до нуля.
  • Блокчейн може забезпечити кращу узгодженість даних без зменшення гнучкості програми. На відміну від традиційного програмного забезпечення, технологія передбачає відкритий вихідний код і розроблена таким чином, щоб бути доступною і простою в реалізації.
  • Протокол консенсусу – один з невід’ємних елементів блокчейн. Саме він гарантує, що транзакції відбуваються довіреним способом, що виключає з ланцюга взаємодій посередників. Сторони можуть вести справи безпосередньо через тимчасову мережу.

Блокчейн не має центрального органу, тому перевіркою транзакцій займаються всі учасники системи. Такий підхід дозволяє значно спростити процедуру і відмовитися від впливу третіх осіб.

  • Найважливіший принцип, на якому базується технологія, – це її прозорість. Користувачі можуть відстежувати транзакції в блокчейн-мережах, що дає їм повне уявлення про всі операції в ланцюзі.
  • Одна з поширених проблем, з якою стикаються користувачі CRM-систем, стосується появи неточних, застарілих або дубльованих даних. Найчастіше це пов’язано з халатністю або використанням неправильного набору інструментів для імпорту інформації. Блокчейн вирішує цю проблему і надає користувачам доступ тільки до перевірених даних.
  • Інформацію, що знаходиться в ланцюзі блоків, не можна змінити, наприклад, підробити або стерти дані про транзакції. Ця перевага блокчейн є одною з ключових, оскільки виводить систему безпеки на новий рівень.

Всі користувачі можуть довіряти такому реєстру, оскільки без їх відома і згоди видалити інформацію неможливо.

Технологія надає компаніям нові зручні способи для взаємодії з клієнтами. Згодом блокчейн може перетворитися в технологічно досконалий інструмент, незамінний при розробці CRM-систем.

Впровадження blockchain в CRM-системи

Як компанії використовують блокчейн для розвитку і підвищення продажів

Висока конкуренція на ринку підштовхує багато стартапів до пошуку нових ефективних рішень, які допомогли б їм заявити про себе і залучити клієнтів.

Деякі компанії вже активно використовують блокчейн для розвитку і масштабування бізнесу, і їх успіхи виглядають досить переконливо.

Впровадження токенів сприяє появі нових способів монетизації. “Користувачі можуть отримувати винагороду (в токенах), беручи участь в різних формах зворотного зв’язку, наприклад, в опитуваннях про задоволеність клієнтів”, – стверджує Пол Себастьян, директор по маркетингу Helpshift, компанії з управління відносинами з клієнтами.

Стартап Howdoo впроваджує блокчейн в додаток для обміну повідомленнями та соціальні мережі. Компанія пропонує користувачам токен μDoo – криптовалюта, яка використовується для оплати цифрових продуктів і послуг. Рекламодавці можуть розпоряджатися токенами для зв’язку зі своєю цільовою аудиторією або винагороди користувачів, а компанії – для заохочення творців контенту за дохід від реклами, який вони приносять.

Аналітична компанія Beagle Research Group вважає найбільш доцільним використання блокчейну при плануванні ресурсів підприємства і діджиталізації робочих процесів.

Також блокчейн допомагає організаціям захищати персональні дані. Технологія дозволяє зберігати інформацію і здійснювати її перевірку без розкриття будь-яких подробиць. Крім того, користувачі мають можливість контролювати дані без участі центрального органу.

Інтеграція блокчейну в CRM значно розширює можливості системи і сприяє створенню довірчих відносин з клієнтами. Компанія AVADA MEDIA займається розробкою і впровадженням надійних CRM з широким функціоналом і високим рівнем безпеки. Наша команда пропонує комплексні повнофункціональні рішення, розроблені з нуля і адаптовані під потреби вашого бізнесу.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32