Apple-стиль Стилі WEB-дизайну
Композиційне рішення в стилі Apple виконується у вигляді модульної сітки з суворою ієрархією. На сторінці розміщують одне велике зображення (логотип, основний продукт тощо), замість кількох маленьких, при цьому, окремі блоки оброблять великими площами білого простору, що дозволяє забезпечити чіткий розподіл графіки і тексту. При цьому, навігаційне меню може розміщуватися не тільки в будь-якій частині сторінки, але і бути як горизонтальним, так і вертикальним. Забігаючи наперед варто відзначити, що в даному стилі замість звичного текстового рішення, для кнопок меню часто використовуються різні схематичні зображення.
Колірна палітра в стилі Apple відповідає кращим традиціям мінімалізму: білий, сірий і чорний – ось основні кольори сторінки, оскільки основну увагу повинна привертати фотографія, а не велика кількість текстур. У той же час, на відміну від плоского стилю тут рясно використовуються різні ефекти, покликані додати елементам обсягу або глибини. Так, в якості фону часто використовують білий колір, а для того, щоб сторінка не виглядала порожньою, а навпаки, справляла враження “легкості” окремі блоки обрамляють в легені сірі рамки з ефектом тіні. При цьому, для акцентування уваги відвідувачів на необхідних елементах (меню або кнопці «купити») їх можна виконувати в яскравих, контрастних кольорах.
Оскільки центральна частина будь-якої сторінки сайту відводиться фотографії варто сказати, що до питання вибору зображень необхідно підходити максимально відповідально.
Якщо мова йде про інтернет-магазині, то фотографії продукції повинні бути якісними, яскравими і виконаними в єдиному стилі. При цьому, фотографія повинна максимально відображати всі переваги товару, тим самим спонукаючи відвідувача до покупки.
У питанні шрифтів все досить просто: для заголовків на сайті Apple використовується шрифт Adobe Myriad, а для решти тексту – Lucida Grande. Обидва шрифти покликані підтримати концепцію мінімалізму за рахунок своєї рубаної форми і строгості. При цьому, для основних заголовків можливе використання зображень або будь-яких нетрадиційних і навіть чудернацьких шрифтів, які в такому випадку будуть виконувати функцію арт-об’єкту. Окремо варто відзначити текстове наповнення сайту. Так, для стилю Apple не характерно розміщення повної і докладної інформації на головній сторінці. Натомість фотографії супроводжуються короткими слоганами, що продають. Більш детальну інформацію розташовують на окремих сторінках, у яких текст поділено на короткі абзаци, які складаються з 2-3 коротких речень.
Таким чином, можна зробити висновок, що даний стиль не підходить для оформлення сайтів компаній, які не пропонують будь-які конкретні продукти, адже саме продукт, його зображення і опис займає основне місце на сторінці. З іншого боку, він просто ідеальний для оформлення інтернет-магазинів, а також презентаційних та промо-сайтів будь-якої продукції: від хенд-мейд іграшок до житлових комплексів.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32