Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Чат-боти можуть допомогти компанії розвантажити відділ продажу, швидше обробляти замовлення та вирішувати проблемні питання клієнтів. Але в класичному виконанні такі боти часто «ламаються» за першого ж нестандартного питання і не завжди розуміють мету співрозмовника. В результаті вони починають відповідати максимально невпопад, і зрештою підключають до чату співробітника підтримки, що робить їх малоефективними.

Виправити ситуацію може розробка чат-бота на основі технології штучного інтелекту. Приклад ChatGPT показав, що ШІ вміє відповідати логічно і підтримувати розмову не гірше за звичайний оператор. Він просто веде тисячі діалогів одночасно і практично миттєво генерує відповіді. У цій статті поговоримо про те, як влаштовані чат-боти на основі штучного інтелекту, за яким принципом вони працюють, і як їх використання здатне вплинути на розвиток бізнесу.

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Які можливості відкриває використання ботів з ШІ

Боти на основі штучного інтелекту здатні розпізнавати природне людське мовлення. Для цього вони аналізують повідомлення користувача, виявляють знайомі ключові слова та синоніми, а потім обробляють їх та генерують цілком «людські» відповіді. Наприклад, при замовленні товару такий бот може відповісти на будь-які питання клієнта, дати йому експертні рекомендації та підштовхнути його до прийняття позитивного рішення про купівлю не гірше за досвідченого менеджера з продажу. Далі він передає дані про замовлення CRM-систему, якщо вона використовується компанією, і при необхідності створює нову картку клієнта.

Цікаво, що під час спілкування зі штучним інтелектом багато користувачів навіть не підозрюють, що ведуть діалог із ботом. Все проходить настільки природно і невимушено, що вони не мають жодних сумнівів у «реальності» співрозмовника. Важливо й те, що ШІ може розпізнавати емоції, виявляти переваги та прогнозувати, а потім на основі цих даних рекомендувати користувачеві індивідуально підібраний контент або товари, що помітно підвищує лояльність аудиторії та відсоток конверсій.

Іншими словами, впровадження чат-ботів зі штучним інтелектом дозволяє бізнесу вивільнити ресурси на утримання штату операторів або відділу продажів, і перенаправити їх на вирішення важливіших завдань, наприклад, на розвиток та масштабування.

Для інтеграції чат-ботів з ШІ можна використовувати будь-які канали комунікації з клієнтами, наприклад, це можуть бути:

  • Популярні месенджери – Telegram, WhatsApp, Viber.
  • Соціальні мережі – Facebook, Instagram та інші.
  • Мобільні додатки.
  • Сайт компанії.

Які завдання може вирішувати чат-бот та ШІ

Боти на основі штучного інтелекту, по суті, вирішують ті ж завдання, що й звичайні чат-боти, але роблять це набагато ефективніше:

  • Оформлюють заявки на придбання товарів та послуг.
  • Підбирають супутні та рекомендовані товари для збільшення чека.
  • Збирають інформацію про клієнтів.
  • Замінюють технічну підтримку, відповідаючи на запитання клієнтів.
  • Виконують розсилки sms, push-повідомлень та повідомлень на електронну пошту.

Як влаштовані боти зі штучним інтелектом

Для розпізнавання людської мови чат-боти на основі штучного інтелекту використовують алгоритм Natural Language Processing, або скорочено NLP. Він переводить повідомлення у відповідний для комп’ютера формат, і дозволяє виконувати подальший аналіз та обробку.

Якщо говорити простими словами, то NLP розбиває текстове повідомлення на речення, а потім на окремі слова. Потім стоп-слова видаляються, а ті, що залишилися, конвертуються у вектори — відповідні цифрові значення. І вже в такому форматі бот може «зрозуміти», що пише користувач. Далі ШІ збирає ключову інформацію, таку як дата, номер телефону або місцезнаходження та генерує відповідь.

Крім цього чат-боти зі штучним інтелектом часто використовують алгоритми машинного навчання (ML) та NLU – Natural-language understanding.

Машинне навчання дає чат-ботам можливість самостійно навчатися на основі історичних даних, наприклад, шляхом аналізу тисяч попередніх листування з клієнтами, та постійно вдосконалювати відповіді під час роботи. У той же час NLU дозволяє ботам розпізнавати та розуміти помилки людини, такі як пропущені в словах літери або назва міст із маленької літери. Спільно це робить комунікацію з користувачами максимально ефективною.

Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Переваги чат-ботів з ШІ

Якщо порівнювати чат-боти на основі штучного інтелекту зі звичайними, то вони мають безліч переваг. Ось основні з них:

  • Алгоритми ШІ розуміють розмовну мову та здатні підтримувати живе спілкування.
  • Здатні самостійно навчатися та вдосконалюватися без участі людини.
  • Стежать за контекстом розмови та дотримуються її.
  • Спілкуються довгими та взаємопов’язаними пропозиціями, а не стрімкими фразами.
  • Для створення відповідей можуть використовувати дані з мільйонів відкритих джерел — зовнішніх сайтів, галерей та інших ресурсів. Тому “зламати” бот на базі ШІ нестандартним запитом досить складно.
Впровадження штучного інтелекту в чат боти

Розробка чат-ботів з ШІ в AVADA MEDIA

Впровадження чат-ботів із штучним інтелектом дає компаніям безліч нових можливостей: максимально автоматизувати спілкування з клієнтами, збільшити продажі та заощадити ресурси, які раніше витрачалися на утримання служби підтримки. У сукупності це дозволяє бізнесу діяти більш ефективно, особливо в умовах високої конкуренції.

Для розробки та запуску власного чат-бота на базі ШІ, ви можете скористатися досвідом та технічними навичками наших спеціалістів. Ми враховуємо індивідуальні потреби кожного клієнта та підбираємо унікальні технічні рішення, націлені на покращення процесів у його компанії.

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32