У САЙТОБУДУВАННІ

Стилі WEB-дизайну

2019-2020

НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНІ СТИЛІ В ВЕБ-ДИЗАЙНІ 2019-2020

Мінімалізм

Незважаючи на те, що замовники сайтів часто намагаються наповнити його максимальною кількістю інформації у вигляді текстів, зображень та анімації, а також зробити сторінку функціональною, в деяких випадках подібний підхід не працює і варто звернутися до принципу «Less is more», що українською буде звучати як «Краще менше». Іншими словами, розробити сайт у стилі мінімалізм.

OpenHouseGuest

Класичний стиль

Як відомо, класика ніколи не виходить з моди. Саме тому класичний стиль в дизайні сайтів є одним з найбільш популярних. Найчастіше, сайти в такому стилі замовляють компанії, що надають послуги в сфері фінансів, юриспруденції або аналітики. Одним словом, ті, хто за допомогою свого сайту хоче продемонструвати серйозність, стабільність і надійність.

 

Корпоративний стиль

Корпоративний стиль повинен повністю підкоряється вимогам і завданням компанії, а також повинен мати чітку структуру. Сторінка повинна виглядати строго, однак, допускається присутність графіки та анімації, а також нестандартних шрифтів. Обов’язково розміщення не тільки назви, але і логотипу компанії, а також її девізу. Найчастіше, в основу сайту лягає сам корпоративний стиль компанії.

Стиль Ар-Деко

Для тих, кому далекий мінімалізм і зайва стриманість класики або корпоративного стилю, але в той же час не до душі помітність етнічного стилю напевно припаде до душі яскравий і зухвалий веб-дизайн в стилі арт-деко, адже саме цей напрямок залишає величезний простір для уяву і дозволяє з повною впевненістю реалізовувати навіть найсміливіші рішення.

Ретро

Виходячи з останніх тенденцій в сфері веб-дизайну необхідно відзначити, що стиль ретро в даний час отримав досить широке поширення і ще досить довго не вийде з моди. Однак, для того, щоб визначити характерні риси даного стилю, варто точно позначити що саме відноситься до ретро.

HI TECH

Стиль хай-тек зародився ще в 1970-х роках в архітектурі, однак, в оформленні інтер’єрів він почав використовуватися тільки через десятиліття. З розвитком сучасних технологій даний стиль не обмежився тільки реальним простором, але і досить органічно влився в сферу веб-дизайну. Основною відмінною рисою даного стилю, що робить його кілька схожим з мінімалізмом але істотно відрізняє від індустріального стилю і футуризму, є практично повна відсутність будь-яких декоративних елементів, оскільки краса була пожертвувана на догоду функціональності.

Мальований стиль

На відміну від багатьох інших стилів, таких як арт-деко або хай-тек, які прийшли в веб-дизайн з архітектури або оформлення інтер’єрів, в мальованому, або, як його ще називають, ескізному стилі все сталося з точністю до навпаки: спочатку він був придуманий для оформлення сайтів і лише потім його елементи почали застосовуватися в різних елементах інтер’єрів.

Інформаційний

Інформаційний стиль в веб-дизайні досить часто недооцінюють, вважаючи що він підходить тільки для новинних порталів. Однак, можливості даного стилю набагато ширше, і тому, його можна сміливо застосовувати як для персональних сайтів-візиток, так і для великих корпоративних порталів.

 

Organic & Natural

Суть стилю Organic & Natural видно вже в його назві: дизайн даного напрямку має на увазі використання різних «природних» текстур, наприклад, трави або дерева, а також графічного наповнення пейзажно-рослинної тематики. Сфери застосування органічного стилю в веб-дизайні різноманітні, адже головний акцент припадає на візуальний ряд, а не особливості будови сторінки або її інформаційне наповнення.

Красива типографіка

Стиль «Красива типографіка» – це щось середнє між газетним і мальованим стилем, а точніше, поєднує їх в собі. Проте, відмінності досить істотні. Так, на відміну від газетного, типографічний стиль має на увазі використання яскравих і нестандартних шрифтів, але, на відміну від мальованого, головний акцент в ньому ставиться не на графічному, а на текстовому контенті. Таким чином, даний стиль ідеально підходить не тільки для створення персональних сайтів-візиток, але і для оформлення посадкових і промо-сторінок, інтернет-магазинів і навіть корпоративних сайтів.

Responsive

Стиль Responsive або адаптивний стиль виник як наслідок технічного прогресу. Оскільки з’явилася велика кількість пристроїв, за допомогою яких можна переглядати сайти, з’явилася необхідність знайти стиль, який дозволить сайту однаково органічно виглядати як на смартфоні або планшеті, так і на стаціонарному комп’ютері або ноутбуці. Головною відмінною рисою адаптивного стилю є те, що проектування сайту починається з версії для мобільних пристроїв.

Скевоморфізм

Скевоморфізм в дизайні має на увазі використання елементів, які повторюють форму іншого об’єкта або матеріалу, проте, виготовлений іншим методом або з інших матеріалів. Сфери застосування стилю скевоморфізм надзвичайно різноманітні. Наприклад, в автомобілебудуванні великою популярністю користуються різні декоративні елементи з пластику, з обробкою під деревину, тощо. У веб-дизайн даний стиль прийшов в 2011 році і відразу набув досить широку популярність.

Google Material Design

Стиль Material був представлений в 2014 році і став спробою корпорації Google уніфікувати і підвести під єдиний стандарт зовнішній вигляд своєї продукції, як в веб-, так і в мобільних додатках. Даний стиль став своєрідним компромісом між мінімалістичністю і скевоморфізмом. З одного боку, цьому стилю властива «матеріальність», яка створює враження взаємодії з реальними фізичними об’єктами, а з іншого – простота і лаконічність як з точки зору графіки, так і з точки зору композиції.

Metro

Стиль Metro був представлений корпорацією Microsoft в 2010 році і з тих пір все ще не втратив своєї актуальності, адже його мінімалістичний і, в той же час, широка палітра кольорів і оригінальна типографіка залишає досить широкий простір для втілення навіть найсміливіших ідей. Більш того, оскільки в основу даного стилю була закладена концепція адаптивності, сторінки, виконані в стилі Metro, однаково добре виглядають на будь-яких пристроях: від стаціонарних комп’ютерів і ноутбуків до смартфонів і планшетів.

Apple-стиль

Говорячи про стиль Apple багато замовників розуміють сайт самої компанії. При цьому, дуже важливо розрізняти бажання зробити «так само» або, іншими словами, просто скопіювати сайт, і відтворення загальної концепції, яка базується на високій якості, мінімалізмі і суворої ієрархії в питанні розміщення інформаційних блоків. І, якщо в першому випадку сайт, як не дивно, виходить досить нудний і не вирізняється з-поміж мільйонів йому подібних, то в другому – абсолютно унікальна сторінка, яка обов’язково запам’ятається кожному відвідувачу.

Flat Design

Flat або плоский стиль з’явився в 2012 році і прийшов на зміну скевоморфізм з його реалістичністю і обсягами, несучи замість мінімалістичний і двомірність. Незважаючи на це, даний стиль ні в якому разі не можна назвати нудним або звичайним, оскільки широке застосування цікавою і незвичною типографіки, яскравих кольорів, великих зображень і навіть відео дозволяє створювати унікальні проекти і успішно реалізовувати складні завдання.

OpenHouseGuest

 

Полігональний стиль

Полігональний стиль надихає своєю простотою і різноманіттям декоративних ефектів, які можуть бути досягнуті градієнтним переходом відтінків одного кольору. Ця стилістика стала поліграфічним і web-трендом в області дизайну сайтів протягом дуже короткого часу

 

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом