Gamedev

Розробка ігрових серверів

Gamedev

Розробка ігрових серверів Gamedev

Затребуваність розрахованих на багато користувачів ігор стрімко зростає, до них відносяться шутери, MOBA, RPG та інші популярні жанри. Для таких проєктів характерна взаємодія геймерів у режимі реального часу, а значить вони потребують потужних серверів, здатних забезпечити гру потрібними обчислювальними ресурсами.

У цій статті поговоримо про типи ігрових серверів та основні етапи їх розробки, необхідні забезпечення стабільного ігрового процесу.

Game servers

Завдання ігрових серверів Game servers

Для забезпечення стабільної роботи розрахованої на багато користувачів гри, сервер повинен вирішувати ряд основних завдань:

  • Масштабування залежно від використовуваного трафіку. Геймери повинні отримувати позитивний ігровий досвід навіть у години високого навантаження на сервер. Це питання можна вирішити шляхом використання еластичних обчислювальних рішень, які дають можливість збільшувати потужність за підвищеної активності гравців, і знижувати якщо трафік скоротився. Крім того, це дозволяє видавцям знизити витрати, оскільки вони платять лише за ресурси, які реально задіяні.
  • Низька затримка. Проміжок часу, за який пакет даних відправляється з пристрою користувача через мережу до сервера і повертається назад, називається пінгом. Відповідно, що він нижче, то більш чуйно інтерфейс реагує на дії геймера. Для деяких жанрів ігор навіть зайва частка секунди може визначити перемогу чи поразку, тому це питання не можна ігнорувати. Щоб мінімізувати затримку, потрібно розміщувати ігрові сервери там, де гравці безпосередньо знаходяться.
  • Відмовостійкість. При розробці та розміщенні серверів необхідно передбачити можливий вихід обладнання з ладу, щоб це не вплинуло на ігровий досвід користувачів. Для цього існують спеціальні технічні рішення, що дозволяють автоматично замінювати хости, в яких було виявлено збій та виконувати розгортання у зонах доступності.
Розробка ігрових серверів
Game Development

Типи ігрових серверів Game Development

Існує два найбільш поширені підходи до розгортання розрахованих на багато користувачів ігрових серверів. Розглянемо чим вони відрізняються, і який формат буде кращим для нових проєктів.

Перший тип – локальні ігрові сервери

Локальні сервери, розміщені гравцями на власних пристроях – це досить поширений підхід до реалізації розрахованих на багато користувачів ігор. Наприклад, саме він використовується у популярному проєкті Minecraft. Його суть у тому, що людина може організувати сеанс гри на власному комп’ютері, до якого по мережі можуть приєднатися інші користувачі. Тобто сервером у цьому випадку виступає пристрій самого геймера.

Технічно це виглядає так, що розробник дозволяє грі запускати фізичний сервер на іншому пристрої, і транслювати гравцям інформацію про доступну спільну гру. Це дає деякі переваги:

  • Гравці отримують високий контроль над сервером і можуть впроваджувати різні ігрові моди, залежно від того, що дозволяє розробник.
  • Нема експлуатаційних витрат. Так як гравець розміщує сервер на своєму локальному комп’ютері, розробник не несе витрати, пов’язані з його запуском та обслуговуванням.
  • Просте масштабування. Розробникам не потрібно дбати про те, скільки потрібно ігрових серверів та в яких регіонах їх розміщувати для задоволення потреб користувачів.

Другий тип – хмарні ігрові сервери

Такий тип серверів є найбільш затребуваним і використовується в проєктах, що організовують змагальні заходи. Наприклад, йому віддали перевагу творці Call of Duty, Fornite та League of Legends. Їхня основна особливість у тому, що вони розміщуються на віддалених хмарних серверах, які доступні щодня 24 години на добу та забезпечують стабільний доступ до ігрового процесу.

При використанні хмарних серверів розробники одержують максимальний контроль над ігровим процесом і можуть відстежити, як саме геймери взаємодіють між собою. Також це означає, що творці проєкту можуть випускати оновлення, що зачіпають всіх користувачів, що дозволяє їм з легкістю керувати динамікою всередині гри і контролювати чесність геймплея.

При цьому у розробників з’являються додаткові експлуатаційні витрати, і на них повна відповідальність за виникнення проблем і збоїв у мережі. Однак саме такий підхід є найкращим і затребуваним серед гравців.

Однак такий підхід пов’язаний з певними проблемами. Наприклад, розробники не можуть контролювати внутрішньоігрові дії гравців, через що виникає проблема використання сторонніх програм та чит-кодів. Це може стати проблемою при організації змагальних заходів. Крім того, у разі відключення комп’ютера, який виступає хостом, ігровий процес переривається у всіх користувачів, які в ньому брали участь, що може спричинити негативний досвід.

Розробка ігрових серверів
Server development

Етапи розгортання серверів Server development

Запуск хмарних серверів для розрахованих на багато користувачів ігор можна розділити на кілька основних етапів:

  • Вибір керованого хостингу, що відповідає вимогам розміщувати ігрових серверів. Важливо, щоб розробники мали високий рівень контролю та доступ до віртуальних машин, що дозволить виконувати тонке налаштування параметрів для забезпечення якісного ігрового процесу.
  • Проєктування добору гравців. Це важливий елемент розрахованих на багато користувачів ігор, і дозволяє формувати внутрішньоігрові команди на основі рівня геймерів, їх скіллів та інших параметрів. Для його реалізації необхідно підібрати повністю керований і сервіс, що налаштовується, який можна інтегрувати на обраний сервер.
  • Вибір рішення із внутрішніми сервісами. Для керування посвідченнями та даними гравців, запитами на підбір та іншими важливими функціями при підключенні до внутрішнього сервісу часто використовується REST API. Щоб мінімізувати обсяг робочих операцій, можна, наприклад, реалізувати внутрішню частину із застосуванням безсерверних технологій або використовувати контейнерний підхід.
  • Створення можливостей для навантаження тестування та спостереження, які забезпечать максимальну прозорість процесів, що відбуваються на ігровому сервері. Для цього потрібно, зокрема, збирати різні метрики та збирати логи. Ці дані будуть корисні для виявлення проблем на сервері та пошуку точок можливого підвищення продуктивності.
AVADA MEDIA

Розробка ігрових серверів у AVADA MEDIA AVADA MEDIA

Сервер забезпечує геймерам безперебійний доступ до ігрового контенту, тому його розгортанню варто приділити не менше уваги, ніж виробництву гри. Команда AVADA MEDIA має практичний досвід створення та налаштування серверів для ігор різного масштабу. Ми забезпечимо стабільну роботу вашого проєкту.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом