РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM ДЛЯ КЛІНІКИ МЕДЦЕНТРУ

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM ДЛЯ КЛІНІКИ МЕДЦЕНТРУ РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

Бізнес-процеси медичного закладу дуже складні і багатоступінчасті, тому для сучасної клініки просто необхідна надійна CRM-система. CRM – customer relationship management, тобто управління відносинами з клієнтом. Але не тільки, адже таке програмне забезпечення дозволяє вирішувати безліч внутрішніх завдань, автоматизувати взаємини з постачальниками, налаштовувати рекламні кампанії і створювати фінансові звіти. Все це підвищує конкурентоспроможність вашого бізнесу, знижує витрати, автоматизує операції, які раніше залежали від людського фактора.

Компанія AVADA MEDIA пропонуємо вам розробку CRM для клініки під ключ і тільки з тими функціями, які дійсно вам необхідні. Ми можемо використовувати готові рішення або створювати їх з нуля. Розробляти в міру необхідності додаткові модулі після впровадження CRM і вбудовувати їх у вже функціонуючу систему.

CRM для клініки
Функціональність CRM

Які питання вирішує CRM в медичному бізнесі Функціональність CRM

Є два основних напрямки, які закриває така система. Перший – це загальні для будь-якого бізнесу питання:

  • фіксація всіх процесів взаємодії з клієнтами (рух по «воронці продажу»);
  • автоматизація маркетингових функцій;
  • ведення бази даних клієнтів і постачальників;
  • фінансові питання і звітність;
  • аналітика і статистика;
  • управління персоналом;
  • оцінка ефективності роботи персоналу;
  • визначення ефективності рекламних кампаній.

Маркетологи оцінять можливість використання бази даних пацієнтів з можливістю її сегментації за ознаками для прямих продажів.

Фахівці з реклами зможуть скористатися CRM для оцінки ефективності рекламних каналів завдяки її інтеграції в Google Analytics.

Бухгалтер візьме з CRM дані по зайнятості персоналу за певний період для формування зарплатної відомості і закриє залишки по складу.

HR-менеджер отримає доступ до досьє всіх співробітників. А власник бізнесу або генеральний директор зможе контролювати роботу клініки, навіть будучи за кордоном. Можливість віддаленого управління актуальна також для мережевих клінік з філіями у багатьох містах.

CRM для клініки
CRM SYSTEM

Додаткові можливості CRM для медустанов CRM SYSTEM

Другий напрям, який ви ефективно закриєте за допомогою CRM – це вузькоспеціалізовані питання, актуальні для медичної організації:

  • раціональний розподіл часу роботи лікарів, складання графіка;
  • електронна реєстратура та її інтеграція з сайтом клініки – ведення обліку відвідувань і призначень, зроблених пацієнтам;
  • зберігання і обробка документів – спеціалізована звітність, рецепти, дослідження, аналізи і процедури;
  • облік складських запасів.

Медицина – вкрай консервативна і строго регламентована державою галузь. Значну частину дорогого робочого часу кваліфікованого лікаря може займати робота з різного роду документами і звітами.

Саме тому основний напрямок в частині спеціалізованих функцій в CRM приділяється саме спрощенню цієї роботи. Все, що може бути автоматизовано в роботі лікаря, має бути автоматизовано.

Головна мета CRM – це скорочення рутини і вивільнення часу фахівців. Що в кінцевому підсумку збільшує прибуток.

Ще одна найважливіша функція – база даних пацієнтів. Перше звернення в клініку створює обліковий запис, який потім поповнюється, представляючи собою історію хвороби. Під час відвідування лікаря більше не треба виписувати від руки направлення і рецепти. CRM дозволяє формувати і роздруковувати та / або відправляти клієнту поштою всі необхідні матеріали. Перспективний напрямок розвитку CRM – телемедицина, тобто огляд за допомогою камери смартфона або веб-камери і надання консультативної допомоги іммобільним пацієнтам або тим, що проживають у віддалених населених пунктах.

Повністю змінюється робота адміністратора клініки: CRM дозволяє реалізувати електронну реєстратуру, формувати талони електронної черги, автоматично нагадувати клієнту по електронній пошті і смс про наближення запланованого візиту. Підключення IP-телефонії та SMS-інформування дозволить організувати розсилання коротких текстових повідомлень, реалізувати безліч сценаріїв розмови для автовідповідача і персоналу гарячої лінії, швидко перемикати дзвінок на потрібних фахівців і записувати розмову. Вона ж дозволяє спростити для клієнта можливість виклику екстреної допомоги, що в ряді ситуацій дуже важливо.

Завдяки інтеграції з касовими апаратами чеки можна формувати в системі з урахуванням усіх знижок і промокодом для конкретного клієнта. Також можлива інтеграція в систему електронних дисконтних карт і кешбек-системи, що підвищує лояльність клієнтів. Окреме питання, яке дозволяє вирішити CRM – надання допомоги застрахованим та звітність для страхової компанії.

CRM для клініки
AVADA MEDIA

CRM для медичної клініки від AVADA MEDIA AVADA MEDIA

Це не весь спектр функцій, які потенційно може автоматизувати або значно спростити CRM для медичної клініки. AVADA MEDIA розробить для вас надійну систему, яка підніме ваш бізнес на новий рівень.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом