WEB-ДИЗАЙН

ІНФОРМАЦІЙНИЙ СТИЛЬ

WEB-ДИЗАЙН

Інформаційний WEB-ДИЗАЙН

Головне, що необхідно враховувати, вибираючи інформаційний стиль для свого проекту, – це майбутнє наповнення сторінки, яка повинна бути не тільки повним, але і регулярно оновлюватися. Тільки в такому випадку застосування даного стилю буде більш ніж виправдано.

З точки зору компонування, то інформаційний стиль не передбачає просту трехколончатую модульну сітку, але і перевантажувати його не варто. Головне в цьому стилі – максимально зручний інтерфейс. Іншими словами, навіть в тому випадку, якщо користувач вперше зайшов на сайт, він повинен швидко і легко в ньому зорієнтуватися. Пам’ятайте про те, що час дорого і чим швидше відвідувач знайде те, що йому потрібно, тим більша ймовірність того, що він зайде на сторінку знову. Так, основні елементи, такі як навігаційне меню, логотип і слоган варто розміщувати в традиційних для них місцях – в шапці сторінки. А ось панелі з інформацією можна розміщувати довільно.

У питанні графічного наповнення в даному стилі варто строго дотримуватися принципу «якщо без картинки можна обійтися, то вставляти її не потрібно». Не забувайте про те, що сайт в інформаційному стилі повинен регулярно оновлюватися і не варто витрачати час адміністратора на пошук і розміщення відповідних фотоматеріалів. З іншого боку, для того, щоб сторінка не виглядала нудно і виділялася серед подібних проектів на тлі нейтральної кольорової гами і мінімуму зображень можна пограти з досить великими і контрастними шрифтами. Однак, вдаватися до використання нестандартних шрифтів не варто, адже текст і заголовки повинні легко читатися.

Окремо необхідно сказати кілька слів про контент, адже інформаційне наповнення сайту є ключовим в даному стилі. Так, важливу роль відіграє рубрикація, адже користувач повинен швидко орієнтуватися в тому, що саме він зараз читає і наскільки актуальна інформація або легко знаходити цікавить його контент.

Наприклад, на стартовій сторінці можна розмістити рубрику «важливі події», а окремо розмістити посилання на інші, менш значимі розділи. З заголовками, як ми вже говорили раніше, можна трохи пограти: використовувати різні шрифти або кольори. Важливо пам’ятати принцип: чим важливіше новина, тим крупніше заголовок. До слова, для акцентування уваги на найбільш важливої ​​інформації саме її можна супроводжувати зображенням.

В оформленні текстів важливо дотримуватися «удобочитаемости». Наприклад, основний текст статті повинен бути трохи більшим за анонса, але, природно, дрібніше заголовка. Колір – чорний або темно-сірий. Варто уникати світлих текстів на темному тлі, оскільки читати їх складно. Ще одним важливим моментом є «повітря». Необхідно суворо розставляти пріоритети в значущості новин і не перевантажувати сторінки. Обов’язково дотримуватися відступи між блоками і ставити оптимальні інтервали між рядками. Пам’ятайте про те, що перевантажена інформацією сторінка виглядає брудно і відвідувач не захоче витрачати свій час на те, щоб в ній розібратися навіть в тому випадку, якщо інформація для нього актуальна.

Таким чином, стає очевидним, що потенціал інформаційного стилю величезний. Звичайно, найчастіше в даному стилі оформляють новинні портали, однак, він відмінно підійде для каталогів, онлайн-бібліотек, і будь-яких інших проектів, в яких головним завданням є органічне розміщення великої кількості інформації.

КОМПАНІЯ AVADA-MEDIA РОЗРОБЛЯЄ САЙТИ В БУДЬ-ЯКИХ СТИЛЯХ

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом