AVADA MEDIA

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача

AVADA MEDIA

ТЗ на особистий кабінет користувача AVADA MEDIA

Бізнесу в онлайні, який так чи інакше працює з клієнтськими базами, дуже складно обійтися без інтерфейсу особистого кабінету на сайті або в web-додатку. Особливо актуально його створення для інтернет-магазинів, так як реєстрація покупця в кабінеті дає подвійну вигоду – маркетингову і юзабільну.

Отже, як можна підготувати технічне завдання на створення особистого кабінету на сайті, і які тут можуть бути нюанси?

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача
AVADA MEDIA

Навіщо потрібне окреме ТЗ на ОК AVADA MEDIA

Очевидне питання – навіщо робити технічне завдання окремо на особистий кабінет (ОК), якщо можна скласти загальне не весь сайт? По-перше, часто власники замовляють доопрацювання ОК на вже готовому ресурсі, а по-друге, особистий кабінет може бути настільки ємним в плані інтерфейсу, що вимагає окремого ТЗ.

Наприклад, може бути ситуація, коли інтернет-магазин довго і успішно працював за принципом “купити в один клік”, коли продаж відбувається менеджером по дзвінку, без реєстрації. А потім власник захотів зробити на сайті реєстрацію клієнтів і створити особистий кабінет.

В першу чергу це зручно – можна при повторній покупці не заповнювати ті ж поля. По-друге, це сформує клієнтську базу, з якої потім працюють маркетологи. Можна категоризувати покупців, проводити акції, робити продающі розсилки і так далі. По-третє, це створює прихильність покупців до бренду.

AVADA MEDIA

Як складається ТЗ на особистий кабінет AVADA MEDIA

Створення технічного завдання у нас проходить за напрацьованою схемою. Спочатку ми завжди проводимо спільну зустріч з клієнтом, де присутня акаунт або проджект-менеджери, при необхідності інші фахівці або консультанти. На ній відбувається загальний збір і структуризація інформації про сайт, побажань замовника. Також обговорюються конкретні технічні моменти щодо реалізації проєкту, ми пояснюємо підводні камені і нюанси.

З демонстраційною метою ми можемо надати типові приклади технічних завдань, але адаптація і розробка йде під клієнта індивідуально. Прикладів і зразків ТЗ на ОК у нас дуже багато.

На першому етапі розробляється UX-прототип кабінету. Прототип розробляється в програмі Moqups для максимальної передачі деталей і функціоналу майбутнього інтерфейсу.

Вже після цього прототипи перетворюються нашими технічними письменниками в готові технічні завдання для розробників. Ми висилаємо їх клієнту для затвердження, а в разі потреби вносимо правки і окремі побажання.
Далі створюється зведена таблиця функцій ОК, з їх поясненням. Робляться відео-інструкції для програмістів.

На що в основному потрібно звернути увагу при створенні ТЗ на особистий кабінет користувача?

Перш за все, це детальне проєктування всіх полів, який відвідувач сайту повинен заповнити.
Далі потрібно спланувати функціонал і інтерфейс кабінету. Зокрема, які будуть у користувача можливості в профілі, чи потрібна реферальная система, категоризація, чи потрібен додатковий функціонал, інтерактивні форми або поля.
Окремими пунктами опрацьовується технічна частина – зв’язок з базою даних, інтеграція з CRM, якщо вона є, і іншими сервісами.

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача
AVADA MEDIA

Чому варто замовити ТЗ на ОК у нас AVADA MEDIA

У нашому портфоліо є маса успішних впроваджень особистих кабінетів користувачів на сайти і в web-системи. Причому є напрацювання для інтернет-магазинів, соціальних порталів та інформаційних блогів. Фахівці компанії на практиці пройшли різноманітні проєкти і знають всі підводні камені по розробці ОК. Ми покажемо, що буде краще працювати в інтернет-магазині, а що – в інфо порталі.

При розгляді chek-in покупця, ми вибираємо максимально ефективну і зручну модель. Для цього бізнес-аналітики компанії консультують менеджери проєкту. Проходження за реєстраційними полями також розглядаються маркетологами, після чого ми проводимо АВ-тестування і визначаємо, який варіант буде краще працювати.

Відділ маркетингу компанії аналізує цільової продукт клієнта і дає свої рекомендації по інтерфейсу особистого кабінету, його функціоналу. Маркетологи допоможуть замовнику визначитися – чи потрібна на сайті бонусна система, як вона буде працювати і відображатися в ОК.

Ми сплануємо воронку продажів на сайті і підготуємо відповідне рішення для особистого кабінету. Проаналізуємо, як краще категоризувати базу клієнтів і, відповідно, як відобразити цю категоризацію в ОК користувача.

При складанні технічного завдання, наш проджект-менеджер весь час знаходиться на зв’язку і дає фідбек клієнту. Залежно від консультацій з відділу маркетингу або дизайнера, ми можемо оперативно внести правки в ТЗ. Або ж інформація надається клієнтові і ми приймаємо погоджене рішення, яке влаштує всіх.

Ще одною ключовою перевагою нашої компанії є скурпульозність і уважність до деталей в момент створення ТЗ на ОК. Те, що інші упустять, ми завжди тримаємо в фокусі. Наприклад, плануючи дизайн особистого кабінету на сайті, ми оцінюємо все – від бренд-бука і логотипу до аналізу поведінки користувача на сайті.

І головне – пам’ятайте, звернувшись до нас з питання ТЗ для особистого кабінету, ви будете працювати з професіоналами, які реалізували не один кейс від топових компаній. Наші рішення навіть по складним і нестандартним завданням призводять в результаті до максимального KPI клієнтського проєкту.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом