AVADA MEDIA

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину

Для чого потрібне

ТЗ для інтернет-магазину Для чого потрібне

Розробка технічного завдання є одним з найважливіших етапів при запуску будь-якого онлайн-магазину. Воно в обов’язковому порядку включає в себе всі ключові характеристики і список основних робіт:

  • створення прототипів головної і внутрішніх сторінок;
  • опис необхідної структури інтернет-магазину;
  • створення логотипу сайту (шрифти, колірні схеми та ін.);
  • розробка банерів (акційні пропозиції, переваги і т. д.);
  • адаптація для різних девайсів;
  • SEO-оптимізація сайту.

Наша команда займається складанням і візуалізацією ТЗ, в якому описується все, що клієнт хотів би отримати від свого інтернет-магазину: починаючи від дизайну і закінчуючи функціональними можливостями майданчика.

Критерії ТЗ

Особливості створення ТЗ для інтернет-магазину Критерії ТЗ

Технічне завдання – це список вимог до сайту, що визначають сценарії взаємодії з користувачами. Іншими словами, в ТЗ позначаються особливості та можливості, якими повинен володіти фінальний продукт.

При підготовці ТЗ наші фахівці обов’язково враховують перспективи розвитку та SEO-просування сайту, для якого збирається і сегментується семантичне ядро ​​(і, відповідно, формується структура каталогу товарів). Такий підхід дозволяє швидко просувати онлайн-магазин в ТОП пошукової видачі, забезпечує йому зростання трафіку, підвищення конверсії і збільшення продажу.

Існує кілька загальних критеріїв, які використовуються при підготовці технічного завдання на розробку інтернет-магазину:

  • архітектура веб-ресурсу;
  • цільова аудиторія;
  • технології та бібліотеки;
  • інтерфейсні елементи ресурсу;
  • прототип і набір модулів;
  • структура і логіка внутрішніх переходів;
  • правила автогенерації title, description, h1;
  • правила генерації URL;
  • генерація карти сайту (sitemap.xml);
  • мікророзмітка даних;
  • ролі і сценарії роботи з сайтом для кожної з них.

Також будь-який приклад ТЗ для інтернет-магазину включатиме ряд функціональних і не функціональних вимог:

  • додавання товарів в корзину;
  • навігація по веб-ресурсу;
  • взаємодія з призначеним для користувача інтерфейсом;
  • як сервер обробляє запити і справляється з підвищеною кількістю користувачів / реєстрацій;
  • юзабіліті сайту, наявність фільтрів по товарах і т.д.

Готове технічне завдання на розробку інтернет-магазину повинно включати систему доставки і оплати, зокрема, якщо в структуру сайту буде інтегруватися API для розрахунку вартості доставки.

Якщо у замовника є додаткові побажання, що стосуються розробки, платформи або системи управління ресурсом, вони також враховуються при складанні ТЗ для інтернет-магазину.

Ми досконало володіємо сучасними технологіями та мовами програмування, тому надаємо повний цикл послуг: від створення концепції і прототипу до розгортання і технічної підтримки.

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину
AVADA MEDIA

Складання ТЗ на розробку інтернет-магазину в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

У компанії AVADA MEDIA ви можете замовити розробку ТЗ для інтернет-магазину, яке дозволить уникнути безліч проблем, зокрема, можливих розбіжностей між замовником і виконавцем.

Перед реалізацією проєкту менеджер докладно обговорює з клієнтом побажання, що стосуються сайту, а також уточнює і фіксує всі важливі деталі. Після цього команда фахівців аналізує проєкт і складає рекомендації.

Технічне завдання для розробки інтернет-магазину
Етапи розробки

Розробка технічного завдання для інтернет-магазину відбувається в кілька етапів: Етапи розробки

  • Підготовка прототипу в сервісі Moqups

Прототип являє собою схематичний макет сайту, що відображає його дизайн і основний функціонал: текстові блоки, кнопки, форми, зображення і т.д. Це спрощена версія кінцевого онлайн-магазину, що наочно демонструє його механіку. Візуалізація і прототипування дозволяють уникнути помилок ще на початковому етапі , продемонструвати замовнику інтерфейс і дизайн сайту, оцінити зручність продукту, побачити діаграми, познайомитися з алгоритмом роботи систем, а також внести зміни, якщо в цьому виникне необхідність.

  • Складання чек-листа функцій

Не менш важливий крок – докладний опис інтерактивного функціоналу онлайн-магазину. Фахівці AVADA MEDIA прописують повний чек-лист функцій, після чого переносять його в зведену таблицю.

  • Запис відеопоясненія ТЗ

Для того, щоб швидко і зрозуміло донести інформацію про технічне завдання клієнту і, одночасно, пояснити розробнику, які завдання на нього чекають при реалізації проєкту, ми записуємо відеоролик, який виконує функцію презентації майбутнього інтернет-магазину.

  • UI / UX проєктування

Наша команда вивчає досвід взаємодії користувачів з сучасними продуктами і активно застосовує його на практиці. Ми не обмежуємося винятково візуальним інтерфейсом сайту, але і враховуємо всі нюанси взаємодії з цільовою аудиторією: шлях на сайті, послідовність дій, загальне враження і т.д.

Фахівці проєктують інтуїтивно зрозумілі інтерфейси, які відповідають бізнес-потребам клієнтів і збільшують ступінь залученості користувачів.

  • Розробка стратегії просування

На різних етапах розробки онлайн-магазину до процесу підключаються різні фахівці: SEO-оптимізатори, UX / UI-фахівці, бізнес-аналітики, дизайнери і маркетологи. Комплексний підхід допомагає якісно опрацювати стратегію і врахувати всі ключові особливості проєкту.
Наприклад, SEO-фахівці збирають і кластерізіруют семантичне ядро, на підставі якого формується структура сайту, а UX-фахівці удосконалюють інтерфейс і роблять перебування на веб-ресурсі максимально зручним для користувачів.

Всі перераховані вище моменти чітко формулюються і прописуються в загальному документі, який стає основою для команди розробників. ТЗ дозволяє створити зрозумілу і технічно грамотну візуалізацію проєкту, що включає категорії товарів, список фільтрів, угруповань, тегів, а також опис взаємозв’язків між ними.

Фахівці AVADA MEDIA застосовують клієнтоорієнтований підхід, мають величезний досвід розробки та просування інтернет-магазинів на ринках СНД і інших країн. Грунтуючись на вимогах наших замовників, ми створюємо якісний комплексний продукт для ефективного досягнення бізнес-цілей.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом