AVADA MEDIA

Імітація голосу

AVADA MEDIA

Імітація голосу AVADA MEDIA

Штучний інтелект (ШІ) стрімко розвивається і сьогодні може з легкістю розпізнавати мову, правдоподібно відтворювати інтонації живої людини і навіть вести осмислений діалог.

Можливості роботів дозволяють використовувати їх в багатьох сферах, зокрема, на підприємствах, де основним інструментом роботи є телефонна розмова по скрипту. Різні компанії проявляють інтерес до технології, яка здатна ефективно автоматизувати бізнес-процеси, налагодити комунікацію з клієнтами, істотно заощадити час і ресурси.

AVADA MEDIA

Впровадження штучного інтелекту в ПЗ для імітації голосу AVADA MEDIA

Технологія імітації голосу грунтується на нейронних мережах і машинному навчанні – методикою аналізу даних, яка дозволяє роботу самостійно вивчати масиви інформації, вдосконалюватися, вирішувати певні завдання і виявляти закономірності. Наприклад, машина може “тренуватися” на звукових записах, що включають велику кількість різних голосів.

Нейронна мережа влаштована за принципом нервової системи живого організму, яка діє не тільки відповідно до набором заданих формул і алгоритмів, але і з урахуванням минулого досвіду. Нейрони (обчислювальні елементи мережі) пов’язані в ній і утворюють шари.

Після етапу навчання ШІ починає точно імітувати інтонацію і тембр людського голосу, відтворювати звуки, які не відрізняються від справжніх. Ця перевага дозволяє широко застосовувати систему в абсолютно різних областях. При цьому нейромережа може змінювати голос, додавати акцент, зробити його низьким або високим, жіночим чи чоловічим.

При імітації людської мови штучний інтелект здатний ґрунтуватися лише на прогнозах про те, як повинен звучати кожен наступний звук. Це дає йому можливість імітувати звучання голосу окремого диктора, а також відтворювати дихання і рух його губ.

Природність розмови відіграє важливу роль, оскільки сприяє налагодженню комунікації між бізнесом і клієнтом. Людям не треба адаптуватися до машини – користувачі можуть спілкуватися так, як якщо б вони розмовляли з іншою людиною.

Одним з найбільш показових і успішних проєктів, що використовують імітацію голосу, є Google Duplex, інтегрований в хмарний сервіс Google Assistant. Технологія дозволяє голосовому помічнику записати клієнта в салон або оформити замовлення по телефону без його безпосередньої участі. Для того щоб звучати природно, ШІ навіть робить паузи (уповільнення мови), характерні для людини, але зовсім непотрібні для машини. Робот міг би говорити швидше, але людям психологічно комфортніше спілкуватися в звичному темпі. Результати виглядають дійсно вражаюче.

AVADA MEDIA

Переваги розробки програмного забезпечення з функцією імітації голосу в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

Команда AVADA MEDIA займається розробкою масштабуємого ПЗ на основі нейромереж і штучного інтелекту для різних ніш і компаній. Наші фахівці проєктують надійне програмне забезпечення, включаючи софт з функцією імітації голосу, відповідно до індивідуальних вимог замовника.

За прогнозами експертів Meticulous Research, в найближчі кілька років на ринку станеться майже триразове зростання мовних технологій – їх загальний обсяг збільшиться до $ 26,8 млрд. Уже сьогодні голосові сервіси користуються великою популярністю, але їх можливості не обмежуються простими командами і функціями.

Потенціал технології дуже великий і може застосовуватися в багатьох сферах і областях:

  • Штучний інтелект дозволяє використовувати реалістичну імітацію голосу для аудіокниг, відеоігор, програм для читання тексту і багато чого іншого.
  • Голосові боти на базі ШІ здатні підтримувати діалог на задану тему на рівні, близькому до людського, а також взяти на себе до 30% щоденних операцій співробітників.
  • Впровадження технології на підприємствах дає їм вагому конкурентну перевагу і дозволяє автоматизувати рутинні процеси. Переклад типових розмов на штучний інтелект вивільнить час, допоможе залучити і обслужити більшу кількість клієнтів.
  • Імітація голосу може застосовуватися для надання послуг з автоматичного синхронного перекладу, а також для озвучування фільмів.
  • Роботи широко використовуються для обслуговування клієнтів в колл-центрах. Машина самостійно інтерпретує прості питання і дає на них відповіді.
  • Технологія дозволяє проводити телефонні інтерв’ю та опитування, а також використовувати робота для підготовки документів, наприклад, при оформленні кредиту.
  • Інтелектуальну обробку викликів нерідко застосовують рітейлери, компанії фінансового сектора, контакт-центри та девелопери.
  • Системи обробки викликів можуть скоротити витрати підприємства на підтримку гарячої лінії від 15 до 70% (в залежності від того, як багато обов’язків буде передано машині), вважають експерти Deloitte.
  • Технологія викликає великий інтерес у розробників ігор, оскільки надає можливість скоротити час роботи акторів озвучення, персоналізувати геймплей, а також заощадити кошти.

За останні роки штучний інтелект настільки ступив вперед і збільшив точність розпізнавання і відтворення голосу, що практично досяг рівня живих людей. Подальший розвиток технології зробить її незамінною для сучасних компаній і спростить життя звичайних користувачів.

Фахівці AVADA MEDIA використовують гнучкі методології та інструменти, а також налагоджують комунікацію з клієнтами для забезпечення прозорості на кожному етапі розробки ПЗ, скорочення термінів і підвищення ефективності. Ми займаємося реалізацією ІТ-проєктів будь-якої складності і виконуємо повний цикл робіт – від початкового аналізу вимог замовника і складання технічного завдання до супроводу продуктів і їх подальшої підтримки.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом