AVADA-MEDIA

CRM для Call центру

B2C

CRM для Call центру B2C

Сучасні великі компанії, націлені на роботу з клієнтами-фізичними особами (сегмент B2C), просто зобов’язані підтримувати діяльність колл-центру на належному рівні. Для цього вашому колл-центру просто необхідна сучасна CRM-система, що дозволяє здійснювати автоматизацію і систематизацію всіх процесів, які виконуються операторами та менеджментом, а також синхронізувати систему обробки інформації та телефонію.

Як можна максимально автоматизувати спілкування з кожним клієнтом, але при цьому врахувати максимально широке коло питань. Як мінімізувати рутинні операції і прибрати вплив людського фактора. Як скоротити витрати на роботу операторів, не знизивши якості. Всі ці питання можна вирішити за допомогою хорошої CRM для колл-центру, розробленої з урахуванням ваших потреб. Компанія AVADA MEDIA пропонує тільки продумані і працюючі рішення.

CRM для Call центру
Функціонал

Що собою являє CRM для колл-центру Функціонал

Це програмний комплекс, який покликаний автоматизувати роботу з клієнтом і спростити життя як операторам, так і менеджерам, маркетологам – і врешті-решт, власникам бізнесу. Але головне, щоб ваша CRM робила максимально простим телефонне звернення для самого клієнта – в такому випадку завдяки поліпшенню обслуговування виросте і обсяг продажів, а значить, і прибуток. Наприклад, клієнт не повинен чекати надто довго або безупинно натискати на кнопки, за якими веде його автовідповідач. CRM цілком здатна зберігати дані про минулі зверненнях клієнта, що в ряді випадків дозволяє скоротити час взаємодії до отримання ним користі.

Такі системи мають великий функціонал, що дозволяє вирішувати завдання колл-центру:

  • база даних клієнтів і їх дзвінків;
  • історія взаємодії, в тому числі запис дзвінків;
  • можливість управляти роботою операторів в реальному часі;
  • система перенаправлення дзвінків, що дозволяє швидко переадресовувати дзвінок профільного спеціаліста;
  • система управління базами даних колл-центру і IP-телефонією;
  • можливість налаштування автоматичного дозвону і розсилки SMS;
  • автоматизація роботи з інформаційною базою компанії в цілому;
  • статистика і аналітика по дзвінках і роботі операторів.

Важливо, щоб при всіх своїх перевагах CRM для call-центру залишалася досить простою і зрозумілою для недосвідчених операторів, щоб скоротити час на навчання персоналу. Тому не зайвим буде банк знань про систему з рубрикатором і пошуком.

CRM для Call центру
CRM для колл-центру

Які переваги ви отримуєте після впровадження системи CRM для колл-центру

В CRM створюється єдина база клієнтів компанії, які дзвонили в ваш контакт-центр. До бази можна організувати доступ для будь-якого фахівця – менеджера з продажу, маркетолога. Завдяки цьому прискориться обмін інформацією всередині компанії, менеджери отримають повний доступ до інформації про клієнтів і їх потреби і зможуть коректувати послуги, а також налаштовувати рекламні кампанії. Також завдяки CRM підвищується віддача кожного співробітника колл-центру, завдяки цьому при однакових або менших витратах ви зможете задовольнити звернення більшої кількості клієнтів.

Керованість бізнесу в цілому завдяки впровадженню CRM також зростає. Ви в будь-який момент маєте доступ до звітів про потреби і запити ваших споживачів, а також про роботу ваших операторів.

Якщо ваш колл-центр відчуває труднощі з веденням бази даних і обслуговуванням клієнтів, якщо почастішали скарги на тривале очікування і неякісний сервіс – замовте CRM для call центру в компанії AVADA MEDIA. Ми пропонуємо систему під замовлення і реалізуємо тільки ті опції, яких ви потребуєте.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом